Grisodlar'n
Hero
Hur citerar man inlägg på forumet? Jag trycker på citattecknet vid ett inlägg, det blir orangefärgat, men sen då? Hur gör en gammal gubbe?
Dyker inte det citerade inlägget upp i din skrivruta med quoute-tags runt?Grisodlar'n;n320410 said:Hur citerar man inlägg på forumet? Jag trycker på citattecknet vid ett inlägg, det blir orangefärgat, men sen då? Hur gör en gammal gubbe?
Funkar fint i Edge, men inte i Chrome för mig. Chrome måste ha muterat här. Kan det vara popupblockers/adblockers som stör?anth;n320421 said:När man klickar på "Citera" ska det citerade inlägget dyka upp i redigeringsrutan längst ner på sidan.
Det ska även dyka upp en liten gul ruta högst upp till vänster där det står "Svara (1)".
Klickar man på "Svara (1)" ska man också hamna längst ner på sidan.
Låter inte troligt eftersom det inte är frågan om advertisment/popup.Grisodlar'n;n320422 said:Funkar fint i Edge, men inte i Chrome för mig. Chrome måste ha muterat här. Kan det vara popupblockers/adblockers som stör?
Tack som fan! Det visade sig vara något skittillägg kallat Stylus. Jag vet inte ens varför jag installerat det överhuvudtaget. Tack alla som tog sig tid att svara i tråden.illuzive;n320429 said:Det är inte några popups inblandade, så det borde verkligen inte ha något med det att göra.
Med tanke på att utseendet på forumet är väldigt annorlunda i din Chrome gissar jag dock på att det är någon form av browser extension som spökar. Skriv in chrome://extensions i adressfältet (i Chrome) och se om du har några extensions som ser ut att ha med forum att göra, hittar du några kan du inaktivera dem och testa att ladda om forumet.