Ja. Jag brukade spela city of heroes på Guardian servern.
Fantastisk karaktärsgenerator (till den graden att Costume Contests var en regelbundet återkommande grej).
Även gruppdynamiken var underbar. Grafiskt coola krafter (en fajt mellan 6 hjältar och en bunt mobs var liksom monster, eldbollar och laserstrålar över allt!) och ett av de få spelen där man kunde spela utan Tank-DPS-Healer dynamiken tack vare att Buffing och Debuffing och Soft Crowdcontrol krafter var både användbara och flexibla. Även grejen att alla hade lite dps och healing hjälpte då Aggromanagement ofta var väldigt dynamiskt.
Det var liksom inte "tanken tar all aggro" (även om de kunde gå så), utan att man lekte runt med aggron och att det snarare handlade om att om någon hamnade i problem så skulle man dra honom/henne ur knipan genom healing, debuffing, sno aggro eller kanske en vältajmad Hold kraft (där i princip alla hade lite sådana förmågor).
Det som var dåligt var content generation (det blir lite tröttsamt när allt är i princip "gå till varuhuset och spöa gängmedlemmar") samt solospelet där det lätt blir "tryck på knappar för att aktivera dina krafter så snabbt som möjligt. Återupprepa".
P.S: Sen så hade ju CoH några av de bästa skurkarna.
Vazilok, Rikti-invasion, Freakshow, Sky Raiders, 5th Column, Circle of Thorns, Carnival of Shadows.
Till och med Nemesis som lätt hade kunnat bli jobbig blev bara så bra genom dels mycket humor ("I assure you, my good man, Nemesis is most definitely 'down with the street'. Word up, my homey, as it were." eller "Everything is a Nemesis plot/Not everything is a Nemesis plot" tooltipsen) och dels hans sköna Steampunk fokus.