Nu blir jag nyfiken - vad är det för slags events?
Vi har en grupp hjältar och skurkar som jobbar oss upp till lvl 50 ihop. Vi tilldelar en gubbe till eventet, och sen spelar vi på måndagar för skurkarna och torsdagar för hjältarna. Vi undviker att spela med just de här gubbarna på andra dagar än de tilldelade, såvida inte någon hamnar efter.
Vi har gjort en resa till lvl 50 på Defiant, och det var rätt mäktigt när sex av åtta hjältar dingade 50 under samma kväll! Skurkarna började lite senare och ligger just nu på 38-39, och sen drog vi igång ett nytt gäng hjältar som nu är på 22-24.
The Echelon. Vi är inte särskilt WRNU-aktiga - inte alls, om man ska vara petig - utan en bunt glada européer, huvudsakligen engelsmän, som gillar att spela ihop. Vi är inte särskilt inriktade på vare sig pvp, pve eller rp, utan alla har sina preferenser. Men vi är förbaskat trevliga.
Jag har spelat sen spelet kom , i princip, och min enda spelade karaktär är bara lvl 35, så förvänta dig inte att jag drar in en massa stålars till gruppen eller är sådär värst användbar.
Då har det gått lite fortare för mig.
Jag har tre hjältar och två skurkar på lvl 50, alla på Defiant. Dels fanns det inte så mycket att missa "på den tiden", och dels resonerar jag som så att om jag missar det så kan jag alltid göra en hjälte till.
EDIT: vad är du för en typ som inte finns på City Game Tracker? Jobbigt...
Den skeptiska och halvparanoida typen.