Nekromanti Classified information?

Najvus

Veteran
någon som vet vart jag kan få tag på det rollspelet? jag hittade det här på rollspel.nu förut.. och jag undrar om jag kan få tag på det igen ?

Erafic

Veteran
Samma sak jag frågade för ca 4 månader sen, spelet låg på skaparen Yaaraer's filserver som finns länkad på andra posten här.

Tyvärr så verkar den ha varit nere ett tag nu. :gremsuck:

DesertRain

Hero
Najvus said:
någon som vet vart jag kan få tag på det rollspelet? jag hittade det här på rollspel.nu förut.. och jag undrar om jag kan få tag på det igen ?
Jag har det på datorn, men jag vill inte ladda upp det eftersom det inte är mitt spel.

Jarre

Swordsman
Spelet går att få tag på denna URL. Det är på min filserver här hemma, och jag har inte fast IP så varje gång routern startar om riskerar jag att tappa adressen, även om det lyckligtvis inte behöver ske så ofta. På ftp:n hittar du även en hyfsat färdig uppföljare (till största delen är det reglerna som är annorlunda) jag jobbade på för några år sedan, men aldrig slutförde. Om det är av intresse ...

Jage hade missat denna tråd då jag inte varit inne på wrnu så mycket de senaste veckorna, så tack till Erafic att han uppmärksammade mig om det.

krank

Går ondskans ärenden
Yaaraer said:
Det är på min filserver här hemma, och jag har inte fast IP så varje gång routern startar om riskerar jag att tappa adressen, även om det lyckligtvis inte behöver ske så ofta.
Dags att skaffa en dyndns.org-adress? =)

Jarre

Swordsman
Nu postar jag i en sedan läänge död tråd, men eftersom den dyker upp om man söker på spelet på Google tänkte jag att det kunde vara vettigt om den länkade till en aktuell, tillgänglig plats. Nedanstående länk är alltså till spelets nya version, inte de gamla. Söker ni dem, får ni hojta på mig (pm eller kontakt via webbplatsen) så fixar jag det!

Länk till www.classifiedinformation.se