Hupp -Avslöjad!! [oviktigt}
Varför skickade du, Rising, inte ett privat meddelande istället för att belasta oss med "...oinspirerade inlägg."?
Gnägg! Dumma
Han -du lyckas alltid få mig på fall, på något sätt! ;^D
Okej, jag erkänner - när jag såg att Yassilus stod som namn på nästan varenda "senaste inlägg"-plats, så gav jag mig fan på att jag skulle svara och på så sätt "beröva" honom från alla sådana platser. -Så jag är i själva verket fånigare än vad han var. -Nja, i själva verket tänkte inte Yass
alls på det där (vi har viskat med varann) så -hmm- den ende som var barnslig och fånig var alltså -det tar emot att säga det- jag. Som vanligt, mao. ;^D
För övrigt kan jag erkänna att jag var lite extra sur på
Yassilus, för att han skrev den femhundrade tråden här på skräckforumet. Det ville ju jag göra! Grrr...
Nå, det är bara tjugosex trådar kvar tills vi är uppe i niohundra trådar på Rollspelsmakarforumet, och det tänker jag banne mig sno åt mig! Och det femtusende inlägget på
www.rollspel.nu, det sjutusende inlägget på Skräckforumet och jag kanske tillochmed måste köpa Gemeni så jag har något att diskutera på det 1900:e inlägget och hö höö, äta grodor, äta grodor... Mamma kommer med teflonpannan när som helst, mandrillerna kryper i flanellen, de kryyyper i flanellen!, silverskridskon i tandådalen, överallt dessa mandrilleeeeer! Aiiiigh...
(återigen ett Rising-inlägg som ballar ur... hmm, "för mycket arbete och för lite lek gör Rising till en rubbad pojke...")
Obs! Jag menade inte riktigt något av det jag skrev ovanför. Så barnslig är jag inte. Dessutom är det här inte skrivet av mig, utan av en elak person som snott mitt alias. Jag lovar. Banna mig inte nu, snälla...
/Rising *tar en tablett och blir fastspänd vid sjukhussängen*
Ps. börjar bli rejält avundsjuk på
Hans smarta sätt att använda signaturer... Jag kommer försöka sno det konceptet på något sätt. Vänta bara... Ds.