B -BoNe- Warrior Joined 9 Jun 2003 Messages 209 Location Kalmar 10 Jul 2003 #1 vilka ska dit?? Ja ska. www.gob.nu/container Kommer att ta med eon grejerna..
GrottrolletNaug Swashbuckler Joined 12 Dec 2001 Messages 3,026 Location Uppsala 10 Jul 2003 #2 Tråden flyttas. I Eonforumet ska det diskuteras Eon, inte konvent eller motsvarande, dom diskuteras bäst i rollspelskulturforumet. /Naug, modererar
Tråden flyttas. I Eonforumet ska det diskuteras Eon, inte konvent eller motsvarande, dom diskuteras bäst i rollspelskulturforumet. /Naug, modererar
entomophobiac Low Prep High Play Joined 6 Sep 2000 Messages 8,949 Location Uppsala 10 Jul 2003 #3 Inte alls omöjligt att jag pallrar mig dit. jag är trots allt ledig hela den helgen, för en gångs skull. Har ett brädspel det skulle vara kul att testa lite, också, så jag säger en gång till: det är möjligt. Kanske. Möjligen. Etc.
Inte alls omöjligt att jag pallrar mig dit. jag är trots allt ledig hela den helgen, för en gångs skull. Har ett brädspel det skulle vara kul att testa lite, också, så jag säger en gång till: det är möjligt. Kanske. Möjligen. Etc.
A Akutabi Gamma Veteran Joined 24 Jun 2002 Messages 157 Location Metroplexet Dals-Rostock 10 Jul 2003 #4 Men... Men... men... det är ju på Gothia Cup-veckan?! Kan de inte planera nånting nu för tiden? Man kan bli så sur...
Men... Men... men... det är ju på Gothia Cup-veckan?! Kan de inte planera nånting nu för tiden? Man kan bli så sur...