Nekromanti Cool bild av Bergting och Tapia ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
He-he!

Jag var ute och ölade med RiotMindsgänget och några frilansare i helgen (en aktivitet jag inte på något sätt vill förespråka för de av forumets besökare som är minderåriga).

Efter några öl började Peter Bergting och Alvaro Tapia (som tillsammans ska illustrera den kommande »Jorges bestiarium» till DoD6) att teckna ikapp.

Jag bifogar en bild som är ett unikt samarbete mellan dessa båda (halvluriga vid tillfället) begåvade illustratörer. De skickade ett kuvert mellan sig och turades om att teckna litet grann i taget. Resultatet? Tja, bedöm själva (ha dock i åtanke att detta tecknades mitt i natten på en krog).

/Dante

Edgar

Warrior
snygg...
En av det fräckare sakerna är att det är ett kuvert från Wizard of the coast...

//Kalle - som undrar om inte vissa bitar borde cencureras för typer under 15... :)

<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Edgar on 2001-02-12 18:56.</EM></FONT></P>

Feuflux

omjonasson.se
Cencureras? Om man ritar en bild mitt i natten på en krog när man är lite halvfull, går det då att rita nått som inte bör cencureras???

//[color:red]Feuflux</font color=red>
//[color:yellow]som inte kan rita alls...</font color=yellow>

Johan K

Gammal & dryg
Ja, vad ska man säga......
Den där bilden ser ju ut som ett försupet troll.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanit !</font color=red>

Ofeig

Warrior
Håller med, jag tror att en tankar just då borde censuraras (och de gör de ju förstås dagen efter...)

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Hasse

Hero
"//Kalle - som undrar om inte vissa bitar borde cencureras för typer under 15... :)"

Visst, en svart blupp över WOTC-emblemet skulle inte inte skada. ;-)

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Don Kennetho

Warrior
Kalle - som undrar om inte vissa bitar borde cencureras för typer under 15... :)

Om såna saker alltid bör censureras är det inte lätt att gå och pissa om man är under 15. /images/icons/wink.gif

Don Kennetho

Bergting

Warrior
Dante, du är en ond, ond varelse ;-).

Tur bara att jag lyckades lägga vantarna på dom andra bilderna innan du han norpa dom också. Moahaha....

/Peter (hämndlysten tecknare)

Bergting

Warrior
>Visst, en svart blupp över WOTC-emblemet skulle inte inte skada.

Kom igen nu, WOTC är minst lika trevliga som Riotminds. Fast dom bjuder inte på burgare och öl på Peppar. Tack Theo - och resten av Riotminds =).

/Peter

Nerosuferoth

Swordsman
Unik var rätt ord

Fruktansvärt tuff bild. Jag förstår att Bergting tycker du är ond... Speciellt roligt med en alien i magen, eller det kanske bara är könsorgan nr. 2:)

Jag väntar mig att få se den på omslaget till Jorges:)

Nerosuferoth

ÉÍ 'AANEÍÍGÓÓ 'ÁHOOT'É

Hasse

Hero
"Kom igen nu, WOTC är minst lika trevliga som Riotminds. Fast dom bjuder inte på burgare och öl på Peppar. Tack Theo - och resten av Riotminds =)."

Har absolut inget emot WOCT, var endast menat som ett skämt åt att bilden borde censureras.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

SirDr

Veteran
snälla.. poasta dem med!
kul med censurbilder på forumet :))

Tid är pengar, bara för den som stressar bort den.
Ta en kaka till och lugna ned dig lite..

Bergting

Warrior
Re: Häftig...

Låt mig säga så här: Dom andra (författarna och layoutaren) satt kvar minst en timme efter att jag försvunnit från platsen. Vem vet vilka monster som skapades där.

/P