B BaRcA Veteran Joined 21 Mar 2001 Messages 170 Location Kalmar, Lindsdal 5 Dec 2002 #1 Måste man ha tillåtelse av Neogames för att använda logos och sådant på hemsidor? Vad är det man måste ha tillåtelse för annars?
Måste man ha tillåtelse av Neogames för att använda logos och sådant på hemsidor? Vad är det man måste ha tillåtelse för annars?
S swazze Swordsman Joined 20 Mar 2002 Messages 537 Location Lund 5 Dec 2002 #2 Det är inte värre än att fråga CJS [NT] NT = No Text (Ingen text)
P P|uT0NiUm Swashbuckler Joined 19 May 2000 Messages 2,145 Location Inaktiv 5 Dec 2002 #3 Egentligen måste du det, men fråga snällt CJS om du inte snälla snälla snälla kan få använda logon ändå... Jag gjorde det när jag behövde en Eon-logo till ett rollformulär - det gick bra. Han är riktigt trevlig och bits inte alls . Ba' å maila honom.
Egentligen måste du det, men fråga snällt CJS om du inte snälla snälla snälla kan få använda logon ändå... Jag gjorde det när jag behövde en Eon-logo till ett rollformulär - det gick bra. Han är riktigt trevlig och bits inte alls . Ba' å maila honom.
L Lord Alland Winn Veteran Joined 29 Jul 2002 Messages 78 Location Sandviken 9 Dec 2002 #4 jag ska lägga upp en webbsida då måste jag ha den jag fick inte plats md [NT]