Minimoni
Homelander
Tjo! Håller på och planerar att första horisonten med Al-Ardha(Terra)som självklar ledande makt skall invadera den tredje horisonten. Nu vet jag att framtida böcker och äventyr mycket väl kan komma att avslöja mycket mer än det som redan visats och berättats i spelet, men så länge orkar inte jag vänta. Om ni varit SL för en sådan kampanj som skall ha en ganska långsam upptackt till själva invasionen, hur skulle ni dels låta Al-Ardha göra för att förbereda attacken men också hur de visuellt skulle se ut? Jag menar, vilka estetiska och kulturella inspirationer skulle ni valt att representera första horisonten? Den tredje är ju främst mellanöstern i rymden och jag funderar på att köra Terra och första horisonten som rommarriket med en senat och kamp mellan adelshus, soldater och liknande kanske påminner om inperial guards från WH40K?
Hur skulle ni gjort om invasionen var kulmen på en lång kampanj och där en ny fortsättande kampanj tar vid? Jag tänker mig det innan invasionen som stämningen i Mass Effect 1 och där själva invasionen är en egen kampanj som fortsätter där den första slutade.
Ursäkta stavning och andra grammatiska fel, sitter med en telefon och hatar att använda den för att skriva och den tycks hata mig.
Hur skulle ni gjort om invasionen var kulmen på en lång kampanj och där en ny fortsättande kampanj tar vid? Jag tänker mig det innan invasionen som stämningen i Mass Effect 1 och där själva invasionen är en egen kampanj som fortsätter där den första slutade.
Ursäkta stavning och andra grammatiska fel, sitter med en telefon och hatar att använda den för att skriva och den tycks hata mig.