Minimoni
Homelander
Ja, de två nämnda företeelserna är inte speciellt kompatibla… Men jag och hela min familj har covid-19 och sitter i karantän och jag håller på att dö av uttråkning då jag inte kunnat spela rollspel på några veckor. Jag läser mycket och kollar forumet samt spelar en del World of Tanks på min PS5, men allt börjar kännas segt. Detta då jag själv blev smittad först en vecka in i karantänen efter att mina barn blivit smittade och då börjar nästan hela karantänen om från början. Ska iväg imorgon och göra ett test till då jag nu jobbar inom vården för att bekosta mina studier och se hur länge till min arbetsgivare önskar att jag sitter i karantän med familjen.
Så har någon några bra, gärna riktigt tidskrävande serier, spel eller annat som jag kan fördjupa mig i? Har designat en hel del SLP i Artbreeder.com till min A Song of Ice and Fire-kampanj och det tar tid om det skall bli bra. Tar emot alla råd och tips såtillvida det inte är för fysiskt krävande då jag hostar som en ångmaskin. Har inte förlorat smak och lukt, vilket jag är tacksam för. Mina barn märkte knappt att de var smittade och min fru uppvisar efter en dryg vecka i karantän inga symptom och har fått negativt på testen vi gjort via 1177 som ett led i smittspårning. Både jag och min fru är vaccinerade med två doser och jag fick skiten ändå men tror knappast jag är döende, mer uttråkad.
Så ge mig tips!
Så har någon några bra, gärna riktigt tidskrävande serier, spel eller annat som jag kan fördjupa mig i? Har designat en hel del SLP i Artbreeder.com till min A Song of Ice and Fire-kampanj och det tar tid om det skall bli bra. Tar emot alla råd och tips såtillvida det inte är för fysiskt krävande då jag hostar som en ångmaskin. Har inte förlorat smak och lukt, vilket jag är tacksam för. Mina barn märkte knappt att de var smittade och min fru uppvisar efter en dryg vecka i karantän inga symptom och har fått negativt på testen vi gjort via 1177 som ett led i smittspårning. Både jag och min fru är vaccinerade med två doser och jag fick skiten ändå men tror knappast jag är döende, mer uttråkad.
Så ge mig tips!