Dök det upp några böcker?Arfert;n128619 said:Ska komma från tryckeriet denna veckan! Hoppas de gjort ett bra jobb... nervöst.
Låter rimligt tycker jagArfert;n130027 said:Fast jag lutar att strunta i det och lita på folk istället.
Nice! Och när kommer Sci-Fi! ?Arfert;n130105 said:Fick hem några ex för påseende idag. Fan vilken snygg och fet bok! Som den första versionen borde varit, om jag hade haft råd med det då.
Distributören borde få ex att leverera till butikerna och skicka till andra snart, hoppas jag!
Pix or it didn't happen!Arfert;n130105 said:Fick hem några ex för påseende idag. Fan vilken snygg och fet bok! Som den första versionen borde varit, om jag hade haft råd med det då.
Nice!Arfert;n130122 said:Sci-Fi har kommit från tryckarn. De första exen kommer bundlas med nya Fantasy! och Action! till priset för en bok, ungefär. Sedan kommer det säljas separat. Köp ett spel, få tre. Men du (Mekanurg) kan få några ex redan nu, såklart.
Jag hoppas kunna komma förbi där på lördag eftermiddag.Arfert;n130134 said:Kommer du på ÄlvCon, Anders?
Pix or it didn't happen!