Nekromanti [Crowdfunding] Le Morte d'Arthur

Bolongo

Herr Doktor
Åh, den här, alltså:
https://www.kickstarter.com/projects/1861515217/le-morte-darthur-and-the-arthurian-concordance

Jag har väl påbörjat den stora Pendragon-kampanjen tre eller fyra gånger under min rollspelskarriär. Aldrig kommit längre än till andra generationen. Men det är ju fortfarande ett av de där hägrande projekten. En helig graal, om man så vill...

Så detta utövar en stark dragning på min plånbok, trots att mitt rationella jag starkt ifrågasätter den egentliga nyttan. :p

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Själva boken såg riktigt fin ut, jag är inte riktigt lika övertygad om de andra grejjerna.

(Och så blev jag påmind om Hidden Kingdom-rollspelet. Borde verkligen kika närmare på det. Ett Artur-rollspel som är äldre än KAP.)

Khan

Kondottiär
Graargh! Jag som måste hålla i pengarna i februari... Men har jag råd att inte kickstarta det som verkar vara ett drömprojekt? Uppslagsverket och serieboken verkar vara helt rätt för mig, men le morte d'arthur har jag redan läst och äger. Fast att ha alla tre i snyggt format som matchar... Graargh!

Skarpskytten

Ödestyngd världsvandrare
Bolongo;n221333 said:
https://www.kickstarter.com/projects/1861515217/le-morte-darthur-and-the-arthurian-concordance

Jag har väl påbörjat den stora Pendragon-kampanjen tre eller fyra gånger under min rollspelskarriär. Aldrig kommit längre än till andra generationen. Men det är ju fortfarande ett av de där hägrande projekten. En helig graal, om man så vill...
Här får du lite tips från en som har hittat Graalen! ;-)

Bolongo;n221333 said:
Så detta utövar en stark dragning på min plånbok, trots att mitt rationella jag starkt ifrågasätter den egentliga nyttan. :p
Här saknas både pengar och hyllplats, men det här blir svårt. Jag har en fin utgåva av böckerna och seriealbumet är jag inte så intresserad av, men jag får kanske köpa uppslagsboken.

Bolongo

Herr Doktor
Arfert;n221360 said:
Fan, har inte råd just nu... får skaka fram stålarna på något sätt!
Du hinner få nästa lön innan kampanjen slutar. Åså kan du ju köra knepet att bara satsa lite nu, och lägga till mer i pledge managern. ;)