https://www.kickstarter.com/projects/1192053011/symbar-mother-of-darkness
Alright! Alright! Alright!
Alright! Alright! Alright!
Förseningen från sammslagningen har gjort att vi snart är ikapp. Jag behöver Symbar nu!Jocke;n314067 said:Vi har inte ens hunnit börja med Yndaros!
Symbaroum fungerar även alldeles utmärkt som skönlitteraturHenke;n314075 said:Jag har gett upp hoppet om att det sannolikt blir en Törnetronskampanj i min spelgrupp. Här handlar det mest om att få läsa och drömma sig bort till "rollspelskvällarna som aldrig blev av"...
...och helt omöjligt är det såklart aldrig. Främst tror jag att jag hade behövt koka ner det till en enklare tärningsmekanik så det blev regelmässigt mer snabbspelat. Vi kände lite på Symbaroum för ett par år sedan (Förlovade landet och halva Vilddjurets märke) men så kom det allt annat i vägen....Rangertheman;n314108 said:Symbaroum fungerar även alldeles utmärkt som skönlitteratur
Det hade jag missat. Sjukt kul!Bifur;n316518 said:Nu närmar insamlingen sig målet för ett tryckt ÄP 4 innehållande undertecknads två äventyr. Den som vill få ett tidigt smakprov på en nedkortad variant av det första (Mörkret kallar) har chansen på Gothcon i år.
Kom och spela med oss på GothCon då! Vi har plats i laget.Rangertheman;n316604 said:Jag ser vansinnigt mycket fram emot att spela/spelleda Bifurs äventyr!
Hade jag kunnat hade jag gjort det =) Men familjeplanerna går före. Får se om det kanske blir en chans att spelleda Symbaroum på Nordsken.Paal;n316610 said:Kom och spela med oss på GothCon då! Vi har plats i laget.