Nekromanti Cry Havoc

Det franska spelbolaget Rackham ger ut en rätt fet tidning som heter Cry Havoc. Den är deras motsvarighet till GWs White Dwarf men innehåller även en del fluff till rollsplet Cadwallon. (Därav att posten hamnade här.)

Någon som vet om den går att få tag på enkelt här i sverige ?
Jag kan i nödfall beställa den från Rackham men jag skulle fysiskt vilja bläddra i de olika nummren för att se vilka som är något att ha för mig. Några tips ?

Hunk

Hero
Med risk för att anklagas för spam...

...kan jag meddela att de tre sista numren av Cry Havoc finns att bläddra i på Goblin Games i Göteborg (där du verkar bo).

Re: Med risk för att anklagas för spam...

Japp, det stämmer. Finns det någon möjligthet att ta in restrerande nummer också ?

Hunk

Hero
Re: Med risk för att anklagas för spam...

Följande nummer (av dem som inte finns i lager) skulle kunna tas in på beställning:
2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Dock tas inga av dessa in annat än på kundorder, eftersom försäljningen av Cry Havoc minst sagt har försämrats sedan Rackham lade ned Confrontation 3e. Pris skulle landa på 90 kr/st för nr 7-12 och 170 kr/st för nummer 2-6.

Om du är intresserad är det bara att skicka ett PM.

//Henrik

soda_UBBT

Warrior
Såg i Paul Bonners art book Out of the Forest, 178 sidor 4färgstryck för 213kr - värt att nämna i tider som dessa, massa helt jävla galna bilder som gjorts för Rackham. Om du inte redan har den så är ovan nämnda bok jäkligt rekommenderad för den Rackham intresserade.