Efter att jag en spelkväll hade kört äventyret mörkregn , ett äventyr där vi körde skräck i en nära framtid fick jag för mig att skapa mitt egna lilla äventyr till denna "värld" , jag kom senare fram till att det blir ju så mkt roligare om man gör ett eget system; efter ett antal dagar senare fick spelet shadowrun till SNES i min hand och började lira det så växte drömmen mer och mer för varje minut och där .. i spelet fanns ju allt ! senare ( igår) så såg jag filmen " Ghost in the shell " för 32032 gången och då var mina inspirationer så många att jag bara måste slutföra detta . därför. om man nallan omgivningen från GITS klasserna och raserna samt arbeten från shadowrun och Tärnings systemet från CoC , vad har man fått då? , ett fungerande cyberpunk-skräck? jag är dock öppen för fler inspirations källor; och det är där ni kommer in i bilden =), samt så letar jag faktiskt efter en Skiva med en Japansk sångerska ( som sjunger på japanska ), som sjunger till luuuungnt pianospel .. ngn som vet vad sånt heter?