Christoffer
It's all pig.
Och även detta var ju lite punkish och cyberish...
Jag vill nu tänka mig framtiden där de där är med i robotupproret – "Dö din äckliga fläsksäck!" fast med samma barnröst…Växjö har en rätt märklig cyberpunkish/dystopisk grej som skrämmer mig varje gång. När en slänger skräp i offentliga soptunnor så svarar soptunnan med en barnröst typ "tack för att du slänger ditt skräp".
That'd be beyond horrific.Jag vill nu tänka mig framtiden där de där är med i robotupproret – "Dö din äckliga fläsksäck!" fast med samma barnröst…
Usch. Creepy. Som Working Joes i Alien: Isolation; ’You are becoming hysterical’, när de försöker strypa en.Jag vill nu tänka mig framtiden där de där är med i robotupproret – "Dö din äckliga fläsksäck!" fast med samma barnröst…
I min bok är detta tokmycket cyberpunk. Det var väl detta man lirade förut? En karaktär som blivit framtagen i ett labb. Idag är det verklighet. Det är galet och galet häftigt att vi nu hjälper till att skapa liv utan någon direkt "mänsklig" inblandning. Cyberpunk delux!Som en fortsättning på min förra post så har man presenterat det första automatiserade IVF- labbet. Jämfört med filmer kanske det inte är jättecyberpunk, men....