Re: Borlänge
Men på sommarlovet bor ju jag i Sörmland ;_; Om det blir något under en termin (när jag är i Dalarna) så kommer jag jättegärna till Borlänge
Det går väl iofs att fixa när som helst. Det behöver ju inte bli så jättepretensiöst och välorganiserat, jag såg framför mig något i stil med att man samlas, fikar och snackar lite, spelar något lagomt spel (kanske något brädspel, de ger med utrymme för snack utanför spelet), snackar mer om tiden tillåter.
Jag tror att det går att fixa tillräckligt med deltagare för att det ska vara intressant.
Hittils tror jag att vi kan räkna med följande:
Mig själv
Insignia
Lokomotiv (har inte kollat, men han hänger så mycket hos mig i vilket fall...)
Herr Nils (har inte heller kollat, men det verkar rimligt)
Spikar vi ett datum så kommer det nog fler. Borlänge ligger ju dessutom rätt centralt järnvägsmässigt och flygmässigt, så det kanske finns ett större upptagningsområde.
Det är ju kanske också möjligt att en del andra som har rötter i trakten kan tänkas komma (hint till Magnus Seter och Dante...).
Om det är fler så hör av er. Jag tror vi kan sikta på ett datum kring månadsskiftet januari-februari.
Om någon bara vill vara med och spela vid andra tillfällen så går det väl också att ordna.