shadow_UBBT
Warrior
Jag har upptäckt att många på det här forumet säger att de är emot personangrepp och att de vill ha bättre stil på forumet. Samtidigt är det många som ändå tycks ge sig in i debatter enbart för att kunna trycka ner och motbevisa någon annans åsikt. I all ärlighet så har även jag på vissa dåliga dagar antagligen syndat på detta sätt men jag måsste ju säga att vi måsste få bättre stil.
När man postar något på forumet så är det på grund av att man vill ha feedback i form av råd, tips eller kanske några vänliga 'grattis vilken bra idé'. Istället så verkar risken stor att man får några 'stick', 'vi gillar inte dig' eller den klassiska 'du är ju dum'. Jag kan själv bara ändra på mitt eget beteende men vädjar nu till er andra att ransaka er och om ni upptäcker att även ni är syndare så byt stil. Annars kommer man snart inte ens våga posta nya medelanden på det här forumet.
Tack för mig.
Shadow -2001 (I'm not as think as you drunk I am)
När man postar något på forumet så är det på grund av att man vill ha feedback i form av råd, tips eller kanske några vänliga 'grattis vilken bra idé'. Istället så verkar risken stor att man får några 'stick', 'vi gillar inte dig' eller den klassiska 'du är ju dum'. Jag kan själv bara ändra på mitt eget beteende men vädjar nu till er andra att ransaka er och om ni upptäcker att även ni är syndare så byt stil. Annars kommer man snart inte ens våga posta nya medelanden på det här forumet.
Tack för mig.
Shadow -2001 (I'm not as think as you drunk I am)