Nekromanti Död mans hand

MDF

Veteran
Tack iaf för inbjudan, men när vi här på rävspelsforumet inte har en chans till avgiften på 3ookr utan bara för att ni hittar hit senare än erat datum, desutom inte chans till några intressanta roller så kvitar det mig, Skall ja betalla 5ookr för att spela en vanlig lokalbokfördperson, skoja med mig, så nej tack, jag har hållt på med levande-rollspel i över 10 år, spelat rollspel sedan 1979.
Men lycka till.

Tosse

Veteran
Det är inte mitt arrangemang, jag ska bara åka dit och lajva.
Såg att det inte fanns något nämnt om det här så jag la in en länk... the more the merrier.

Sedan kan jag inte låta bli att tycka att en lajvroll blir alltid vad du gör den till, precis som i allt annat rollspel. En roll blir inte bättre än vad jag som spelare gör den till. Dessutom... Västern var full av folk som faktiskt bodde där, alla drev inte omkring :gremwink:

MDF

Veteran
ja vet, bra intiativ av dig, tycker inte det störr mig så mycket mer än att de har höjt anmälningsavgiften, men de är inte så aktiva på sitt egna forum, så man kan undra om de blir något av det, men men, de får tiden utvisa.

EchonCique

Hero
Flyttad till rätt forum [nt]

Det här är ett typiskt inlägg för Evenemang och skall således ligga i det forumet.

MDF

Veteran
Re: Flyttad till rätt forum [nt]

japp håller med dig ADMIN, sedan vet jag attde har sänkt anmälningsavgiften till 300kr nu bara.