Nekromanti D&D minis.

Johan K

Gammal & dryg
Huh !
Det var mig en ful rackare ! :gremgrin:
Finns det fler sådana gubbar så kan jag nästan tänka mgig att börja lira, eftersom de var lite småcoola !

Nico_UBBT

Veteran
Du har ju naturligtvis hans inte fullt så odöda kusin

Jag tycker att den andra preview'n som kommit för nästa sätt inte heller går av för hackor

walium

Ganska töntig, faktiskt
Intressant...

...så du menar att WotC kommer att inkludera en vandöd beholder i nästa set? Vad tror du att den har för värden? Var hittade du bilden? Jag kunde inte själv finna någon information på WotC:s hemsida (jag hänger inte på alla de andra spiffiga webplatserna för riktigt tunga DDM-nördar).

Johan K

Gammal & dryg
Du har ju naturligtvis hans inte fullt så odöda kusin
Well, han var ju om inte annat lite mer snygg än vad sin kusin var.... :gremtongue:
Dock så var den draken ofantligt cool !!
Kan nästan tänka mig att köpa en sdåan, bara för att ha som prydnad hemma.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: Intressant...

Vilken osexig sarkasm, Walle. Den klär dig inte. Alls.

Rising

Vila i frid

Jag tycker också du kunde skriva något mer om den.

Vad har du fått den ifrån, till att börja med? Jag har inte sett den på wizards egen hemsida. Är det ens en officiell mini? Eller är det någon snubbe som gjort den själv?

Jag tycker figuren är ascool (du vet mig - jag har ju pratat om de här ögonlösa beholdrarna (för er andra - de sticker ut sina egna antimagiska ögon för att kunna använda magi (coolt!)) hur länge som helst och verkligen velat ha en sådan här pjäs) men ditt inlägg var verkligen rena rama öknen. Ba' "möh! kolla!" och ingenting mer. Beholdern var astuff, men du suger.

Nä, du är också fin. När det är jul så är alla bra.

walium

Ganska töntig, faktiskt

"Vilken osexig sarkasm, Walle. Den klär dig inte. Alls. "

Istället för att ägna en massa inlägg åt att gnälla över sarkasmer så kunde du istället lägga tiden på att besvara mina ärligt menade och fullt motiverade frågor nu när du har valt att inte inkludera mer information i ditt utgångsinlägg. En bild på en plastklump besitter tyvärr inte en sådan universell och allmängiltig sexighet att den är helt självförklarande. Detta är ett diskussionsforum och jag vill veta mer om den intressanta figur som du nu så vänligt har presenterat för oss. Är det verkligen för mycket begärt?

Frederyck

Djinn & Tonic

Minisarna (både den odöda Beholdern och Pseudodragon-figuren finns i Previews for December and Beyond-artikeln på Wizards hemsida:

Previews...