Det kommer senare.Caligo;n72077 said:Tycker du skall göra det ifyllbart!
Ser bra ut.Dante;n86297 said:Uppdaterad version av mitt hemsnickrade rollformulär.
Jag har försökt ta hänsyn till de flesta synpunkter jag fått här och på G+.
Tyck! Vad saknas? Vad behöver mer/mindre utrymme?
Obs: Fortfarande bara en grovdisposition. Spellcasting blir ett separat formulär.
Dante;n86297 said:Uppdaterad version av mitt hemsnickrade rollformulär.
Jag har försökt ta hänsyn till de flesta synpunkter jag fått här och på G+.
Tyck! Vad saknas? Vad behöver mer/mindre utrymme?
Obs: Fortfarande bara en grovdisposition. Spellcasting blir ett separat formulär.
Att skriva sin saving throw bonus i.chrull;n86381 said:Vad är cirkeln efter grundegenskaperna till för?
Att skriva sin skill bonus på.chrull;n86381 said:Vad är strecket framför skillnamnen till för?
Kanske.chrull;n86381 said:Kan man få med en konverteringsguide för mynten så att man håller koll på hur många electrum som är 1gp?
Vet inte. Kanske.chrull;n86381 said:Tools, behövs det så mycket utrymme för det?
Jaha.chrull;n86381 said:Experience-rutan borde vara på framsidan.
Håller inte med. Den justeras ju bara en gång per session.chrull;n86381 said:Experience-rutan borde vara på framsidan.
Nä, det gör man efter varje gång man får XP.Bolongo;n86418 said:Håller inte med. Den justeras ju bara en gång per session.
Det var ju det jag sade.chrull;n86424 said:Nä, det gör man efter varje gång man får XP.
Det undrar jag också. Och då är jag ändå spelare i Dantes D&D-kampanj.Krille;n155960 said:Hur gick det med det här projektet?