Dewain
Veteran
Ja, hur är det egentligen med dagen efter vad har ni för vanor eller ovanor när det kommer till dagen efter en för blöt men trevlig samankomst i goda vänners lag???? Ska det vara snabbmat med avslagen Cola, kall pizza eller har ni någon annan udda/unik dagen efter medicin som är det ända som funkar för just dig??
Själv så blir jag inte bakis utan vanligt vis så är jag ohälsosamt pigg och uppåt dagen efter jag har en energi som många gånger övergår min familjs fattnings förmåga. Vet inte varför men jag har alltid varit så något som mina mindre pigga vänner tycker väldigt orättvist , får aldrig så mycket gjort som dagen efter en fest…. Dessutom så älskar jag att laga mat med massor av vitlök dagen efter gärna något nytt som jag inte provat på innan.
/Dewain pigg för att inte sovit mer än tre timmar inatt
Själv så blir jag inte bakis utan vanligt vis så är jag ohälsosamt pigg och uppåt dagen efter jag har en energi som många gånger övergår min familjs fattnings förmåga. Vet inte varför men jag har alltid varit så något som mina mindre pigga vänner tycker väldigt orättvist , får aldrig så mycket gjort som dagen efter en fest…. Dessutom så älskar jag att laga mat med massor av vitlök dagen efter gärna något nytt som jag inte provat på innan.
/Dewain pigg för att inte sovit mer än tre timmar inatt