L lave Warrior Joined 9 Aug 2000 Messages 340 4 May 2001 #1 alla "forsakens" (eller vad de nu kallar sig...) i Jordans böcker har tydligen namn efter demoner hämtade från islam...
alla "forsakens" (eller vad de nu kallar sig...) i Jordans böcker har tydligen namn efter demoner hämtade från islam...
S Shadar Fal Veteran Joined 12 Mar 2001 Messages 184 Location Bankeryd, Sverige 4 May 2001 #2 Så hmm trevligt Låter intressant, vekligen intresserad faktiskt. /images/icons/cool.gif Han såg ljuset i slutet av tunneln, det var en eldkastare.
Så hmm trevligt Låter intressant, vekligen intresserad faktiskt. /images/icons/cool.gif Han såg ljuset i slutet av tunneln, det var en eldkastare.
A Anakha Warrior Joined 19 May 2000 Messages 266 Location Örnsköldsvik, Ångermanland, Norrland, Sverige, Nor 4 May 2001 #3 Inte så överraskande faktiskt, deras namn låter ju väldigt islamiska. Hursomhelst, tack för upplysningen! /Anakha "Jag kom, jag såg, jag skrev ett inlägg"
Inte så överraskande faktiskt, deras namn låter ju väldigt islamiska. Hursomhelst, tack för upplysningen! /Anakha "Jag kom, jag såg, jag skrev ett inlägg"
Johan K Gammal & dryg Joined 22 May 2000 Messages 12,401 Location Lund 4 May 2001 #4 Ok.. Jaha, där ser man. Man kan ju få inspiration från de mest otroliga håll...... [color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
Ok.. Jaha, där ser man. Man kan ju få inspiration från de mest otroliga håll...... [color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
Rickard Urverk speldesign Joined 15 Oct 2000 Messages 18,325 Location Helsingborg 7 May 2001 #5 Tyckte att jag kände igen dem också [NT] /[color:green]Han</font color=green> som lånar sina Jordanböcker på bibblan
Tyckte att jag kände igen dem också [NT] /[color:green]Han</font color=green> som lånar sina Jordanböcker på bibblan