Nekromanti Dagens I-landsproblem

Storuggla

Champion
Men rulla i grus själv då, ungjävel! [ANT]

Dagens mode är wack. Wack som ett preussiskt jazzband.

Storuggla, idogt arbete och getter

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: Men rulla i grus själv då, ungjävel! [ANT]

Dagens mode är wack.
Dagens ungdomar är alltså så jävla lata att de inte ens orkar skita ner sina kläder själva! :gremshocked:

/tobias

Saxifrage

Hero

Jag trodde att dagens ungdomar bara gick omkring i mysbyxor?

Infärgat skitiga jeans skulle jag betrakta som ett fall framåt.

/Sax, som känner sig gammal varje gång han ser någon med mössa inomhus

LukeFagwalker

Veteran
Patetiskt....

vet folk som har betalat 600 spänn för ett par trasiga lagade nya jeans... sjukt sjukt sjukt..... läste nån stans om en kille som tänkte sälja sina till synes i princip värdelösa trasiga, jättegamla snickarjeans till nån second hand och blev erbjuden 2000 för dom...
jävla arbetarklasswannabees som köper trasiga sketna jeans för att se lite mer street, trash, you name it ut.
själv har jag ärvt nästan alla mina jeans från farsan (och dom är iallafall trasiga på riktigt) för jag har inte råd att betala minst 400 (jeans kostar faktiskt så mycket) för ett par jeans varken dom är trasiga eller inte..

Hellzon

Långsamma Vargen

Saxifrage said:
Jag trodde att dagens ungdomar bara gick omkring i mysbyxor?
Hemma gör jag ju det...
Men det där var ju illa. Jag hade gamla (manuellt) slitna jeans en gång i tiden som han kunde fått. Nu har jag oftast hela rena kläder på mig. Detta är alltså omodernt? :gremshocked:

/Hellzon - dagens ungdom...

Johan K

Gammal & dryg
Amenförihellsike !!

Mode är mysko.
Hur i h-vete orkar man bry sig om sådan sak ??
Att man överhuvudtaget orkar bry sig om en sdåan skitsak.... :gremsuck:

/ Johan K, som ger blanka f*n i mode...

haltageten

Dum inuti huvudet
Re: Allt är en obskyr parningsritual!

Allt handlar om parning. Unga, kåta, vilsna tonåringar springer runt, precis som djur, och fläktar med sina "fjäderskrudar". (gissa varför röda och rosa tröjor är så populärt) Allt för att synas. Själv längtar jag nästan tillbaka till den tid då ingen brydde sig. Nu ska allt vara mode och "inne". Förstår inte hur skulungdomar kan ha råd med dessa kläder.

- Jocke, som inte har råd med kläder men ändå måste skaffa såna ibland.

Organ

Out of time, out of mind

Själv längtar jag nästan tillbaka till den tid då ingen brydde sig.
Och när skulle det ha varit? Jag ger mig 17 på att det redan på stenålderna var så att den neanderthalaren som hade coolast skinntrasor fick mest brudar.

/Anders

Nightowl

Champion

Nu tittade jag ju ganska lite på brudar när jag var ung, men jag tycker mig märka en märklig skillnad mellan dagens ungdom och då:

Då verkade det som honorna klädde upp sig för varandra. Moderiktiga kläder var ett sätt att dominera andra honor, och genom att dominera andra honor blev man åtråvärd för hannarna. Riktiga killar hade naturligtvis ingen aning om vad som var korrekt mode för kvinnor eftersom det är fjolligt att bry sig om sådant.

Nuförtiden så kollar killarna upp om tjejerna är moderiktiga ! Jamenförfan, det var ju bara Jean-Pierrer Barda-typer som besatt sådana kunskaper i de äldre generationerna, men nu måste man veta det såsom varande en riktig karl för att veta vilka tjejer man ska ragga på för att framstå som en dominant alfahanne! :gremshocked:

Nä fyfan, det finns inga riktiga män bland pojkarna längre!

Erik

Nightowl

Champion

Sax, som känner sig gammal varje gång han ser någon med mössa inomhus
När jag var lärare framhöll jag att folk inte behövde följa den universella taavdigkepsen-regeln på mina lektioner, men att de skulle veta att på min tid var det bara nördar och morsgrisar som någonsin hade någon form av huvudbonad över huvud taget och att jag tänkte behandla dem därefter.

Erik, kass lärare, så jag slutade

Eksem

Champion

Jag tycker det är bra att det börjar bli inne med känsliga män med god smak. Mera luktsalt och mindre bandyklubba. Yes box.

haltageten

Dum inuti huvudet

Den tid, som jag tror alla går igenom, då man sket i hur mycket pengar som kastades i sjön när man fick gräsfläckar på kläderna. Kanske...

- Jocke, med betongkeps på.

Nightowl

Champion

Jag tycker det är bra att det börjar bli inne med modefixerade töntar som väljer tjej efter hur mycket pengar hennes pappa har.
Korrigerade din mening. Det var flera skrivfel i den.

Erik