Nekromanti Dagens oväntade kommentar

Big Marco

Läskig
Så, vad har ni fått höra för oväntat idag, eller kanske igår?

Själv sade tjejen som första kommentar när vi vaknade i morse: "Älskling, jag vill inte ta emot en bukkake nu på morgonen."

Jo, jag blev förvånad.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
"Jo, jag blev förvånad. "

...för att det var en sådan uppenbar lögn?

- Vulf

Big Marco

Läskig
för att det var en sådan uppenbar lögn?

Nja, jag tror faktiskt inte hon ville ha en på morgonen. Brukar du vilja ha dem då?

Vavva

Swordsman
Re: Dagens oväntade kommentar(er)

"Jag känner inte för att spela rollspel längre"

Min KK till mig igår efter att vi haft ett långt, existesiellt ångestsnack. Nej, jag har aldrig hört honom säga nåt liknande förr. Ever. Jag ser fortfarande ut såhär: :gremooo: Vi ställde in och glodde på Heroes istället.

Samma (Dom-)KK ganska nyligen: "Jag tror jag är lite sub ändå"

Vavvas haka tappas. VA? You gotta be kidding me Darlin'. Du har ju bara i flera års tid hävdat att du är rådominant utan ett enda switchdrag i dig och sen helt plötsligt så bara... Well, jag tackar och tar emot.

Resten av min omgivning är ganska förutsägbar, eller snarare så är de inte tillräckligt förutsägbara så ingenting de säger egentligen förvånar mig. Denna KK har dock draget att vara väldigt fixerad i sina rutiner och sin identitet, så jag blir ett gloende miffo varje gång han avviker från dem.

Vavva

Swordsman
Well...

...not ever faktiskt. Jag är hämmad, jag vet. Min viktorianska syn på Bukkake är ett drag från en strikt moralkonservativ personlighet som jag vårdar ömt. :gremgrin:

Big Marco

Läskig
Re: Well...

Min viktorianska syn på Bukkake är ett drag från en strikt moralkonservativ personlighet som jag vårdar ömt.

Jag lider också av en sådan. Jättemycket lider jag.

Nightowl

Champion
Det är knappast ett kommunismforum vi behöver...

...det är ett snuskforum. :gremwink:

Tyvärr är det enda jag kommer på också relaterat till sex: en (internet)bekant förklarade: "Bröst är inte särskilt sexigt egentligen."

Nå, det är väl inte så mystiskt. Grejen är dock att jag vet att killen ritar en massa nakna flickor i manga-stil, han ger dem enorma bröst, och om flickorna gör något annat i bilden än poserar så involverar det brösten (använd er fantasi).

Så jag blev ju ställd. Han hade dock en förklaring: han menade på verkliga kvinnor. På en tecknad kvinna kan man göra stora bröst vackra, men i verkligheten är jättebomber oftast resultatet av kirurgi som han mest tycker ser otäcka ut.

Erik

LordTengel

Swordsman
Och det enda jag kan tänka är...

...vad sade grabbgänget när du ringde på morgonen och ställde in...? :gremsmirk:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
U win teh intornetz

...eller ja... du får en bulle iaf. :gremlaugh:

Coffe_Kanon

Swordsman
Frågan är då: vad kan hon ha drömt om under natten? :gremgrin:

(för jag gissar att det var en sån där sömndrucken och halvsovande kommentar från hennes sida, eller?)

Nightowl

Champion
Farbror Porrporr förklarar...

Porrfenomen: så många som möjligt sprutar sin sperma på kvinnans (bland manliga homosexuella: en annan mans) ansikte i första hand, och på guds försyn i andra hand.

Alltså något otroligt underligt att tacka nej till på morgonen...

Erik

Coffe_Kanon

Swordsman
Re: Farbror Porrporr förklarar...

Alltså något otroligt underligt att tacka nej till på morgonen...
Jag ångrar att jag ens lärt mig vad bukkake är för något, med andra ord är det DEFINITIVT något man ska tacka nej till på morgonen, i förebyggande syfte då.

//Coffe_Kanon - som för en gångs skull anser att han fått veta för MYCKET...

Lambi

Swordsman

Två damer undrade vad bukkake var på en fest för något år sen eller så. Som tur är så har dom vänner med internet som lite snabbt fick se det in action. Trodde dom skulle komma tillbaka som :gremblush: :gremshocked: men dom kom snarare tillbaka väldigt imponerade. 'Shit, hur kunde hon få i sig så mycket...' ja... ni förstår. Det var tydligen med ölhäfvartendenser >_<

Shit, det här är nog första gången jag sett bukkake-diskussion här på forumet. Otroligt osannolikt då det är massa nördar som hänger här. :t100:

Nightowl

Champion

Det finns såväl damer som herrar som gillar bukkake (utförd på sig, alltså)... Det finns förstås en viss risk för överföring av sjukdomar, men chansen för oönskad graviditet är ju liksom noll...

(Det hela är naturligtvis resultatet av Japans bisarra antiporrlagar, som, förenklat, förklarade att sex = penetration med en penis. Om man inte visar penetration är det inte riktigt sex och går under andra censurlagar. Tentakelsex har samma anledning; en tentakel är inte en penis...)
Och nu har du ju lärt dig att kvinnor inte är så svaga käril som man kan tro. :gremgrin: :gremelak:

Erik

Vavva

Swordsman
...och som gav upphov till Bukkakehinken (TM)

...ja, den hink som står i Eleas kök med målet att hågade spelare ska fylla den till mitt fromma så att jag vid oväntat ögonblick ska kunna hälla den över Pendragon för att på så sätt bota hans förmenta och lätt grabbiga heterosexualitet.

Jag tror stenhårt på planen. Det faktum att det nog tar några månaders ihärdigt runkande att fylla den ens till hälften ser jag inte som ett problem eftersom det inte är JAG som kommer att få mängder av surnad sperma över ansiktet.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: ...och som gav upphov till Bukkakehinken (TM)

Jag vill å det starkaste föreslå, att du förvarar själva materialet i t.ex kylskåp under lock, just för att hindra försurning - lukten är inte att leka med. Vill man sedan ha en mer "färsk" känsla finns det mikrovågsugn.

Undras om man kan frysa in?

//Krank, som en gång hade en flickvän han slog vad med om 500:- att han skulle kunna dricka en PET-flaska fylld, men det blev aldrig något av eftersom flaskan aldrig fylldes helt.

Nightowl

Champion
The Brotherhood of Evil Queers (groteskt OT)

så att jag vid oväntat ögonblick ska kunna hälla den över Pendragon för att på så sätt bota hans förmenta och lätt grabbiga heterosexualitet.
Det enda garanterade sättet att bota heterosexualitet hos män är en tältpinne i analen.

En fantasyförfattare - jag vill minnas att det var Anne McCaffrey - hade skrivit något som kunde uppfattas som homofobt. När hon konfronterades med detta började hon svamla om hur män kunde bli homosexuella om de blev analpenetrerade, och angav som exempel en vän som satt sig på en tältpinne och blev bög.

Nåväl, detta debatterades på rpgnet, som dels är fullt med nördar, dels med HBT-folk. Just då hade första X-men-filmen premiär, där Magneto försöker ge mutanterna rättigheter genom att förvandla alla världens ledare till mutanter. Vi började antagligen därför spekulera om en domedagsmaskin som skulle skjuta ut målsökande tältpinnar.

Detta ledde i sin tur till grundandet av The Brotherhood of Evil Queers (jmf Marvels gamla Brotherhood of Evil Mutants), ledd av Homo Superior aka the Overhomo, i vilket undertecknad var medlem under namnet Bi-Beast... Andra medlemmar var Helldyke, Cavebear (Sabretooth-analog...) och Faghag, som har universums bästa superkraft: hennes styrka ökar och hennes vett minskar logaritmiskt ju närmare en bög hon är...

Eh, ja. Carry on, nothing to see here, just rambling...

Erik