Nekromanti Dagens oväntade kommentar

Sodivra

Champion
Re: ...och som gav upphov till Bukkakehinken (TM)

Okej, nu får du en shockad äckelpoäng av mig. Det finns bara tre saker på internet som fortfarande lyckas med det:

1) Folk som klyver sina penisar och visar bilder
2) Guro (Googla inte om ni inte vill se tecknad stympningsporr)

och så 3), du då. Tanken på en och en halv liter sperma som klunkar runt i magen på en gav mig allvarliga kväljningsattacker, så med lite vilja skulle jag nog kunna använda det här för spontant spyende.

För lite perspektiv så kan jag säga att idag ringde dom från Uppsala universitets juridiska avdelning och sa att dom tagit bort följande bild från mitt personliga utrymme, då den kunde uppfattas som stötande:

http://www.uranther.com/funnypics/stfu.jpg

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist

2) Guro (Googla inte om ni inte vill se tecknad stympningsporr)
OOoohhh! *klappar förtjust med händerna*
NU vet jag vad som ska få vara en central del i mitt nästa Scripturäventyr... Barnporren chockade inte mina spelare tillräckligt... =)

och så 3), du då. Tanken på en och en halv liter sperma som klunkar runt i magen på en gav mig allvarliga kväljningsattacker, så med lite vilja skulle jag nog kunna använda det här för spontant spyende.
Äh, så illa smakar det inte (beroende lite på vems det är och vad vederbörande ätit), och konsistensen är inte värre än annat folk får för sig att det går att äta - som råa ägg, till exempel. Faktum är att jag hellre skulle sleva i mig motsvarande mängd sperma än ett rått ägg.

För lite perspektiv så kan jag säga att idag ringde dom från Uppsala universitets juridiska avdelning och sa att dom tagit bort följande bild från mitt personliga utrymme, då den kunde uppfattas som stötande:
Bah. Det är därför man skaffar en helt egen webserver att ha hemma, och en ISP som inte bryr sig... =)

//Krank, nej jag kan inte låta bli

Pendragon

Swashbuckler

*suck*

Det är inte lätt att vara en utsatt sexuell minoritet...

Om hbt-folket har en regnbåge, vad får man ha för symbol som heteroman? Ett svart streck? En svastika? :gremtongue:

/Joel - förtryckt

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Högre position i samhället och mer lön [NT]

NT = No Text (Ingen text)

Nightowl

Champion
Det finns hopp!

I dessa upplysta dagar vet vi ju att det inte är på grund av ondska som folk är heterosexuella, utan det är en sjukdom som kan botas med hälsosamma bukkakebad och, viktigast av allt, tältpinneterapi!

(Sedan finns det folk som experimenterar med heterosexualitet i tonåren, och det är väl ofarligt i sig eftersom tonåringar är unga och dumma, men tänk på att genomförd vaginalpenetration kan utlösa heterosexualitet och därmed följande totala fixering vid vaginalpenetration, hos både män och kvinnor.)

Erik, har du försökt att inte vara heterosexuell?

Pendragon

Swashbuckler
Re: Det finns hopp!

Alltså, grejen är ju att jag inte direkt tänder på män, så jag vet inte jag hade varit så lyckad som homo. Fast det kanske okej att vara en misslyckad homo som bar råkar få ihop det med tjejer istället?
Slipper jag bara hela grejen med män, så har jag absolut inga problem med att vara homo.

/Joel - redo att kompromissa

Troberg

Sinister eater
Själv sade tjejen som första kommentar när vi vaknade i morse: "Älskling, jag vill inte ta emot en bukkake nu på morgonen."

Jo, jag blev förvånad.
Har du fått någon förklaring till kommentaren?

Nightowl

Champion

Alltså, grejen är ju att jag inte direkt tänder på män, så jag vet inte jag hade varit så lyckad som homo.
Det är bara för att du inte träffat en tillräckligt trevlig man än som du tror att du är heterosexuell, lilla vän!

Erik

Pendragon

Swashbuckler

Så jag kan vara homo och slippa män genom att spara mig till den rätte? Det låter görbart.

Big Marco

Läskig
Har du fått någon förklaring till kommentaren?

Ja, efterverkningar från kvällen före.

Johan K

Gammal & dryg
Japp, den skulel jag åxå tycka vara oväntad.. Vad fasen svara på am på en sdåan grej ??

Troberg

Sinister eater
Re: Bukkake?

Tror faktiskt att det rakt av översatt betyder spermadusch.

I don´t drink anymore......But i don´t drink any less either.
Ditt sig var särdeles lyckat i det här sammanhanget...

Johan K

Gammal & dryg
Om man säger såhär, min gode Troberg.. Det är inga vackra bilder jag får i min skalle av ditt svar...

/ Johan K, som försöker få bort bilderna i sitt huvud genom att dunka det mot väggen..

Coffe_Kanon

Swordsman

Det är inte lätt att vara en utsatt sexuell minoritet...
Enkelt, sluta bara upp med att vara heterosexuell som jag! Jag ska följa mitt eget råd och komma ut ur garderoben: Jag erkänner, jag är en man som är attraherad av kvinnor, jag är LESBISK! :gremgrin:

Eller iofs, "kvinnor" ska bytas ut till "kvinna". Jag har inte sett någon kvinna hittils som jag känt mig attraherad till, förutom min flickvän. Jag har inte träffat någon man som jag känt mig attraherad till heller, alltså måste jag vara lesbisk. Alltså, tältpinnar behövs ej, jag vet redan att jag är homo. :gremgrin:

Sodivra

Champion

Efter att ha diskuterat det här livligt med min spelgrupp så kom lite olika tolkningar fram: Någon förväntade sig att det skulle vara en 33-centiliters, medans jag var mer inne på 1,5-liters. Vad pratar vi om för volym här? Om det inte är 1,5 liter sperma så är det ju lite lättare att svälja. (Pun not intended)