Nekromanti Dagens topp 3 sugmoment

Foggmock

Myrmidon
1. Gubben från TPC (Transportcentralen för er mindre militärt bevandrade) körde inte som han skulle, så jag missade mitt vanliga tåg och fick vänta två timmar i Hässleholm.
2. Tåget var trasigt, så vi fick vänta 40 minuter till på ett tåg som kunde ta oss mot Alvesta.
3. I Alvesta fick vi stå i 47 minuter, mot normala typ 10.

(4. Morsan kunde inte skjutsa hem mig så jag fick nästan gå hem med en tung väska, men jag dodgade och lyckades ta en bra gratis buss).

De är faktiskt placerade i sugordning, därför att ettan ledde till att det andra och trean innebar inte samma mängd besvikelse som tvåan gjorde, när man satt sig till ro på tåget och börjat läsa sin tidning säger de "Nu ska vi starta om dattan i tåget för det är nått knas", sen tio minuter senare "Aj fan. Ut med er!"...

Foggmock - frustrerad

solvebring

Superhero
1. Jag började skolan idag igen.
2. Somnade sent. Var jättetrött men fick ingen ro i kroppen, låg och vände mig hela natten. Så till på köpet var jag astrött i skolan också.
3. Maten smakade skit, har aldrig tyckt om microvärmd mat som redan är tillagad på spis innan. Tappade all aptit. Därför åt jag inget alls typ, vilket resulterar i att nu är jag astrött och har ont i huvudet.

Marcus J

Hero
Skriver om igår eftersom denna dag knappt börjat.

1. Kompisens morsa ville inte hämta efter 21.00, vilket ledde till att vi aldrig började spela burning wheel.

2. Det var för varmt i uterummet när vi skulle börja spela, minst 35 grader.

3. Morsan väckte mig innan hon körde til jobbet och sen kunde jag inte somna om.

/Marcus som har sommarlov i 2 dagar till.

Hjalle

Swashbuckler
1 - Kunde inte bestämma mig för hur kort jag ville ha håret, om jag skulle klippa mig över huvud taget och om jag skulle färga om det först, så frisörbesöket uteblev.

2 - Lillasyrran hemma och är magsjuk - jag har tjänat som uppassare hela dan eftersom ingen annan varit hemma.

3 - Jag har kört fast i scenariot jag skriver, eftersom jag inte vet vilka rätter som ska ingå i den mûhadinska lyxbuffén som ska serveras rollpersonerna... :gremsmirk:

-Hjalle, lyxproblem.

Johan K

Gammal & dryg
Mina topp 3 sugmoment:

1) Att bända tillbaka dygnet igen för att det skall passa in i den gängse dygns-jobbar-modellen

2) Att göra alal dessa scheman & liknande i skolan.. Det är APTRISST !!!

3) Att inte vara trött, fast jag borde vara det.. =/