Äsch, du är ju fina fisken och ska vara med!Cassius said:Jag är så jävla dålig på det bara, men man kanske vara med för att göra spelet med spännande!?
det kan vara så att jag faktiskt för en gång skull har tid för det här.Vimes said:Äh vet ni. Nu är jag sugen på varulvsspel!
Vem vill arra och vilka vill spela? När ska vi spela?
Mumintema var en bra ideVimes said:Men arra då Lukas! (Mumintema!)
Det får Lukas svara på, eftersom han ska hålla i det.Vicotnik said:Jag kan eventuellt tänka mig att vara med, fast det beror på lite när det ska spelas.
NU! Eller jag menar jag är på.Basenanji said:Blev sugen, men skulle också vilja arra ett
SKRÄCKSPEL!
Det ni!
Såhär ser min pitch ut:
Ett TV-bolag ska göra en sorts dread-opera där tio-tolv-fjorton ungdomar alla kommer gå in i ett hemsökt hus! Programmet följer sedan hur det går för de stackars ungdomarna när de försöker hitta till utgången. Kommer de komma ut oskadda? Kommer alla komma ut?
För alla har ju förstås SIN uppfattning om hur man hittar ut snabbast. Frågan är bara vilken vägbeskrivning som är vettig att följa?
Detta inramat av en skrupellös TV-producent och hans vackra, och cyniska programledare.
Fokus ligger här inte på att rösta ut varandra utan att delta i samtal om hur man ska slippa ut ur det här hemska huset. Därför ska man rösta på var man vill gå, snarare än vem som ska bort!
Vad tror ni? Eller ska man spara't till halloween nästa år?
Det låter häftigt det där! När det än kommer så tänker jag försöka deltaga.Basenanji said:Vad tror ni? Eller ska man spara't till halloween nästa år?
Awesome.Basenanji said:Blev sugen, men skulle också vilja arra ett
SKRÄCKSPEL!
Det ni!
Såhär ser min pitch ut:
Ett TV-bolag ska göra en sorts dread-opera där tio-tolv-fjorton ungdomar alla kommer gå in i ett hemsökt hus! Programmet följer sedan hur det går för de stackars ungdomarna när de försöker hitta till utgången. Kommer de komma ut oskadda? Kommer alla komma ut?
För alla har ju förstås SIN uppfattning om hur man hittar ut snabbast. Frågan är bara vilken vägbeskrivning som är vettig att följa?
Detta inramat av en skrupellös TV-producent och hans vackra, och cyniska programledare.
Fokus ligger här inte på att rösta ut varandra utan att delta i samtal om hur man ska slippa ut ur det här hemska huset. Därför ska man rösta på vart man vill gå, snarare än vem som ska bort!
Vad tror ni? Eller ska man spara't till halloween nästa år?
EDIT: Grammatik och stavning.
Jag har ju bara läst överskriften här och helt slopat att läsa övrig text.Nån said:Dags för nytt varulvsspel
Fnuk.Cassius said:Konrad din hala ål. Nästa gång du backar upp mig vet jag att du är ulv!