Nekromanti Damarienkickstarter snart slut – specialerbjudanden till backers!

Helmgast
Helmgasts Kickstarter för den nya landsmodulen till Eon – Damarien – närmar sig sitt slut. På tisdag kväll (30 maj) stänger kampanjen och möjligheten att komma över Damarien först och till bättre pris stänger därmed. Om du inte redan har säkrat ditt exemplar – gå in på Damariens Kickstarter nu!
https://www.kickstarter.com/projects...behor-rollspel

Vi har redan i kampanjen snart nått fyra gånger vårt insamlingsmål och har därmed nått upp till att massor av extramaterial kommer inkluderas i Damarien; bakgrundstabeller för dvärgastammen Ghor samt alvstammen Thism, flera mystiska Damariska hemligheter beskrivs i detalj, fyrfärgskarta trycks i inlagan m.m. Var med och stöd Damarien och säkra att de sista extramaterialen (stretchgoals) också läggs till i boken!
De som deltar i Kickstarter och därigenom blir ”backers” kommer dessutom få tillgång till flera specialerbjudanden efter Kickstarter genom Helmgasts webshop:

• 20% rabatt på hela Helmgasts sortiment under en begränsad tid efter Kickstarter
  • De sista exemplaren av den begränsade jubileumsutgåvan Eon20 i slipcase säljs för endast 499 kr (ord pris 799 kr)
  • Fyrfärgskarta av Damarien tryckt på högkvalitativt papper i A3 format för endast 25 kr (ord pris 39 kr)
  • Fyrfärgskarta av Damarien tryckt på tygduk i A2 format - unikt för backers, kommer ej säljas till andra än de som deltagit i Kickstarter
  • Äventyr till Damarien i pdf-format till extra bra priser (mer detaljer följer senare)
  • Fri frakt av beställda produkter vid leverans tillsammans med Damarien
Delta i Kickstarter nu och var först med att få Eons fylligaste och snyggaste landsmodul hittills!

phastari

Veteran
Kan man få köpa fler rollformulär tryckta på ordentligt papper som i orginal crowdfunden.

Helmgast
Hej! Tyvärr kommer vi inte ha med rollformulär den här gången, men förhoppningsvis kan vi ha detta senare. Återkommer om det när det är dags för nästa släpp!

Helmgast
Leve Damarien! Tack alla!
Kickstarter för Damarien är slut och vi kan stolt konstatera att det här kommer bli en otroligt fin och bra modul till Eon! All er support, era förslag till förbättringar och pepp genom Kickstarter är ovärderlig för oss. Än en gång - tack!
Damarien-teamet tar med sig energin från Kickstarter i att slutföra arbetet och lägga till alla de stretchgoals som uppnåtts m.m. Layoutande är som ni märkt i våra previews i full gång och vi arbetar för att ni ska få era beta-pdf:er så snart som bara möjligt. Vi kommer hålla er uppdaterade här på Kickstarter.

[h=1]Vad händer nu?[/h] Kickstarter kommer ganska omgående börja debitera angivna kreditkort utifrån de pledges ni gjort. Kontrollera att dina uppgifter är korrekt. Flera dragningsförsök kommer att göras om de misslyckas. Har ni inte en dragning från "Kickstarter" eller "Stripe" inom de närmaste dagarna, kontakta oss så ska vi hjälpa er reda ut det! För mer detaljerad information, se FAQ här på Kickstarter.

[h=1]Vad med alla erbjudanden som riktats till backers?[/h] Vi kommer inom 1-2 veckor att gå ut till er med en inbjudan att logga in på Helmgasts webshop för att ta del av de unika erbjudanden som riktas till er som är backers i denna kampanj. Mer information finns i FAQ här på Kickstarter och detaljer följer i tid innan vi öppnar webshopen.

Rhodryn

Hero
Det konto som man har på Helmgast.se, som jag redan har på den sidan, är den på något sätt alls kopplad till webshoppens sida?

Fick ju emailet om Damarien grejerna, som förklarade hur vi skulle göra för att få tillgång till materialet från kickstarter kampanjen.

Så jag undrar över detta pga att emailen som jag använde på Kickstarter, är samma email som jag använde till IndieGoGo Eon IV kampanjen som ledde till skapadet utav mitt helmgast.se konto (där samma email står skriven i min profil då ju).

Kaigon

Helmgast
Rhodryn;n246601 said:
Det konto som man har på Helmgast.se, som jag redan har på den sidan, är den på något sätt alls kopplad till webshoppens sida?
De är inte sammankopplade utan ligger i två olika system.

Conan

انتفاضة
Tyckte mig har sett att backers kunde köpa alver och riddaren till ett väldigt förmånligt pris, men kan inte längre se det. Är detta erbjudandes slut?

Kaigon

Helmgast
Evokee;n246941 said:
Tyckte mig har sett att backers kunde köpa alver och riddaren till ett väldigt förmånligt pris, men kan inte längre se det. Är detta erbjudandes slut?
Vi hade ett väldigt begränsat antal av tidigare moduler som nu har sålt slut.