Nekromanti DanCon IV! …

Troberg

Sinister eater
Re: Sent återbud...

som hade velat vara med i dogmat också... Det är som om katastrofgudarna kunde känna på sig när jag skulle vilja ha roligt och medvetet satte en massa käppar i hjulet för mig bara för att djävlas. Nästa gång jag träffar en cleric skall jag komma ihåg att spöa honom hårt.
Desto fler bidrag nästa år alltså?

Pga problem med jobbet så kan jag tyvärr inte komma på DanCon...
Det har inte att göra med att du egentligen inte finns utan bara är Krilles alter ego för att ha någon att diskutera med så att han får fler inlägg?

Dimfrost

Special Circumstances
Re: Sent återbud...

Äh, säg som det är, du vet att du inte kommer att leva upp till ditt skryt om din mäktiga minisarmé så du vågar inte komma! :gremgrin:

Fast det var synd, egentligen. Skulle ha varit kul att träffas, men det får väl bli någon annan gång.

/Dimfrost

Johan K

Gammal & dryg
Ha´så trevligt hörrni !!

Jahapp, ännu ett DanCon man missar... :gremfrown:
Hursomhells, ni får ha ´det så jäkla skoj !!

/ Johan K, som tyvärr är lvl 68 kattallergiker.. :gremfrown:

Nightowl

Champion
Annu senare aterbud...

Vi har en liten kris har och konvent ar tyvarr inte i tankarna just nu. Jag kommer kanske forbi och ser hur folk ser ut men vi kan inte stanna. :gremfrown: :gremfrown: :gremfrown:

Dante, har du nagra sista-minuten-typer som vill komma sa har du nu tva plaster over.

Hemskt ledsen men i nulaget ar inte mycket annat att gora.

Erik

Quan'talis

Swashbuckler
Åter-återbud

Det har visat sig att jag inte klarar av att hålla mig borta, så med ganska stor sannolikhet kommer jag att anlända till Stockholm någon gång på lördag morgon. Jag har inte köpt någon biljett än, så jag vet inte när eller var jag dyker upp, men det ordnar sig säkert på något sätt.

Om någon kan inhysa mig mellan lördag och söndag vorde det trevligt, annars får jag väl sitta uppe och spela tills båten tillbaka avgår (nåja, förhoppningsvis inte riktigt så länge, för då missar jag ju avgången, men i alla fall)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Toppen! …

Har du kvar karta och vägbeskrivning sedan förra gången?

Det där med sovplats ordnar sig alltid.

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Toppen! …

Det är möjligt att jag har kvar kartan och vägbeskrivningen, men vill du skicka dem på nytt tar jag gärna emot dem.

The inter nets säger att jag antagligen kommer fram 06:30. Nån som känner för en tidig väckning? :gremtongue:

Dante

Staff member

Jag skickar ny karta och vägbeskrivning.

Men det finns inte en sportkeps att jag kliver upp före kl. 9 på lördag.

Quan'talis

Swashbuckler

Men det finns inte en sportkeps att jag kliver upp före kl. 9 på lördag.
Det ordnar sig säkert på något sätt. Jag kan trakassera morgontidiga turister, eller nåt. Eller så kan du kanske rekommendera något ställe i närheten av Slussen där man kan sitta och läsa konsthistoria i ett par timmar utan att bli utslängd för att man inte köper någonting...

Storuggla

Champion

"Eller så kan du kanske rekommendera något ställe i närheten av Slussen där man kan sitta och läsa konsthistoria i ett par timmar utan att bli utslängd för att man inte köper någonting..."

Nja, på rak arm finns det väl inget sådant. Men det finns en McDonalds vid Slussen (kanske öppet) och ett halvdant hotell (Sjöfartshotellet) i närheten. Hotell brukar ha kaffe, soffor och sådant. Hmm. Äh. Du läser ju konsthistoria, ni brukar vara driftiga, du hittar nog något! :gremsmile:

Storuggla, dyra råd och toplessdansöser

Organ

Out of time, out of mind

[ QUOTE ]
Det ordnar sig säkert på något sätt. Jag kan trakassera morgontidiga turister, eller nåt. Eller så kan du kanske rekommendera något ställe i närheten av Slussen där man kan sitta och läsa konsthistoria i ett par timmar utan att bli utslängd för att man inte köper någonting...

[/ QUOTE ]
Det kan nog vara knepigt att hitta nått ställe som är öppet vid en då okristlig tid. Men måste det vara i området kring slussen? Du skall ju ändå ta dig ut till Dante och till örby tar man sig enklast med pendeltåg, vilka går från centralen, och där finns det säkert en fåtölj + kaffekopp som kan hjälpa dig att, tillsammans med en lärobok i konsthistoria, slå ihjäl en timme eller två.

/Anders

Feuflux

omjonasson.se
Ersättare

Eftersom Han är bra på övertygning och linköpingsfolk backat ur och lämnat plats så hoppar jag in som ersättare.

Jag ska försöka att uppföra mig.

Dante

Staff member
Toppen igen! …

Du åker med Rickard antar jag, så jag behöver inte skicka någon karta.

Quan'talis

Swashbuckler

Men måste det vara i området kring slussen? Du skall ju ändå ta dig ut till Dante och till örby tar man sig enklast med pendeltåg, vilka går från centralen, och där finns det säkert en fåtölj + kaffekopp som kan hjälpa dig att, tillsammans med en lärobok i konsthistoria, slå ihjäl en timme eller två.
Nja, förutom att jag finner slussen estetiskt tilltalande medan centralens arkitektur ger mig matsmältningsproblem i själen finns det väl ingen orsak...

Men jag klarar mig säkert i alla fall. The History of Art väger runt fem kilo, så med den slår man ihjäl vad som helst :gremsmile:

Quan'talis

Swashbuckler
Meh...

Det ser ut som om jag skulle få den tvivelaktiga äran att vara den som lämnat återbud flest gånger, för jag kan inte komma alla fall :gremfrown:

Om ni vll kan ni skriva ut den här bilden och låtsas att det är jag, så får den gå på dancon i mitt ställe:

Dante

Staff member
Fråga till DanCon IV-besökare …

Kan någon ta med sig en extra handkontroll till en PS2?

Jag har nämligen bara tre.

Svara gärna här i tråden, så inte alla tar med sig handkontroller.

Troberg

Sinister eater
Re: Fråga till DanCon IV-besökare ?

Kan någon ta med sig en extra handkontroll till en PS2?
Jag har nämligen bara tre.
Tre PS2-or? Fanken, då bräcker du mig, jag har bara två.