<div>chrull said:Fast om massa utomstockholmare är i krokarna kanske vi ska passa på med en forumsöl på fredagen?
Får jag dricka bärs om jag sitter på verandan hela konventet?Dante said:<div>Det är <b>jag</b> som bestämmer. Och jag protesterar <b>icke</b>.</div><div>Lukas said:OM inte allt för många protesterar på bristen på alkohol så vill jag komma
</div><div>DanCon är ju inte någon spritfest utan tanken är att det ska spelas en <b>jävla massa spel</b> med en <b>jävla massa trevliga nördar</b>.</div>
chrull said:Fast om massa utomstockholmare är i krokarna kanske vi ska passa på med en forumsöl på fredagen?
<div>Vitulv said:Får jag dricka bärs om jag sitter på verandan hela konventet?Dante said:<div>Det är jag som bestämmer. Och jag protesterar icke. </div> <div>Lukas said:OM inte allt för många protesterar på bristen på alkohol så vill jag komma
</div> <div>DanCon är ju inte någon spritfest utan tanken är att det ska spelas en jävla massa spel med en jävla massa trevliga nördar. </div>
Gardener said:<div>Vitulv said:Får jag dricka bärs om jag sitter på verandan hela konventet?Dante said:<div>Det är <b>jag</b> som bestämmer. Och jag protesterar <b>icke</b>.</div><div>Lukas said:OM inte allt för många protesterar på bristen på alkohol så vill jag komma
</div><div>DanCon är ju inte någon spritfest utan tanken är att det ska spelas en <b>jävla massa spel</b> med en <b>jävla massa trevliga nördar</b>.</div>
</div><div>Jag föreslår att Vitulv får sitta på verandan hela tiden, oavsett.</div>
Lukas said:OM inte allt för många protesterar på bristen på alkohol så vill jag komma
<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag. </div>Vitulv said:Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.
Hoppas det är fint väder.
<div>Kan jag lista det som ett arrangemang? </div>krank said:Tar med mig förhoppningsvis färdiglayoutat och korrat men icke tryckt Null State och försöker locka hugade till speltest.