Zebulon
Swordsman
Tjo!
Finns det plats kvar är jag med!
Skall fundera mer på hur jag kan bidra!
/Max
Finns det plats kvar är jag med!
Skall fundera mer på hur jag kan bidra!
/Max
Lista det som ett eventuellt arr. Om jag får förhinder eller om texten av nån anledning blir försenad tar jag inget ansvar för det...Dante said:Kan jag lista det som ett arrangemang?
jag vill gärna vara med på detanth said:Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
<div>För just det ändamålet råkar jag äga ett exemplar av Die Werwölfe von Düsterwald. </div>anth said:Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
Om det kommer att genomföras dylika improlekar så kommer jag att göra Vitulv sällskap på verandan, tror jag... =)Lukas said:jag vill gärna vara med på detanth said:Efter att ha spelat varulvspel här på forumet är jag bra sugen att spela det IRL - finns det intresse för det? (vill ingen hålla i det kan jag göra det).
Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.Dante said:<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.</div>Vitulv said:Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.
Hoppas det är fint väder.
</div> <div>Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig). </div>Vitulv said:</div> <div>Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.Dante said:<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.Vitulv said:Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.
</div> <div>Du är så smart! </div>Dante said:</div> <div>Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig).Vitulv said:</div> <div>Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.Dante said:<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.Vitulv said:Det verkar som jag är ensam med hunden ändå, så jag kommer nog bara förbi och säger hej och... tja sitter på verandan ett tag.
<div>Ah, sorry. Det är klart det går att fixa en slaf mellan fredag och lördag. </div>Draugen said:Är det bara jag som kommer långväga ifrån och inte har någonstanns att slagga innan lördagen? Löser sig inte detta så måste jag tyvärr lämna återbud och det vore jävligt trist!
</div> <div>Jag älskar er </div>Vitulv said:</div> <div>Du är så smart!Dante said:</div> <div>Men då tar du med Doris hem till mig, och så hämtar Challe henne innan hon ska till Ylva (som ju bara bor en kvarts promenad från mig).Vitulv said:</div> <div>Ja, men hon ska till Ylva på kvällen, efter att hon jobbat klart.Dante said:<div>Nä, Challe sa att hon och Doris skulle hem till Ylva samma dag.
Åh, det låter väldigt skönt att slippa åka hemifrån vid 6 på lördag morgon för att ändå inte komma förrän efter kl 10... Skulle jag också kunna tränga in en luftmadrassi ett hörn fredag natt?Dante said:<div>Ah, sorry. Det är klart det går att fixa en slaf mellan fredag och lördag.</div>Draugen said:Är det bara jag som kommer långväga ifrån och inte har någonstanns att slagga innan lördagen? Löser sig inte detta så måste jag tyvärr lämna återbud och det vore jävligt trist!