<div>Ta gärna med 33 så räcker det även till Hr Überkonventsgeneral en och Hr:r Hedersgäster. </div>avatarex said:Jag har en låda med namnskyltshållare och om jag kommer ihåg så kan jag ta med 30 stycken […]
<div>Ta gärna med 33 så räcker det även till Hr Überkonventsgeneral en och Hr:r Hedersgäster. </div>avatarex said:Jag har en låda med namnskyltshållare och om jag kommer ihåg så kan jag ta med 30 stycken […]
<div>Persson said:Fan. Jag är på skribentutbildning fram till cirka 18:00. Kan jag dyka förbi sen på kvällen eller bör jag styrkas?
</div></div>Dante said:<div>Persson said:Fan. Jag är på skribentutbildning fram till cirka 18:00. Kan jag dyka förbi sen på kvällen eller bör jag styrkas?
<div>Vad säger ditt samvete? Är du villig att knycka någon annans välförtjänta plats bara för att sedan knappt utnyttja den?
Det är timbro. Lost cause!Storuggla said:"Fan. Jag är på skribentutbildning fram till cirka 18:00. Kan jag dyka förbi sen på kvällen eller bör jag styrkas?"
Har de inte insett att du är obildbar än?
<div>Genesis said:Finns det sovplatser kvar hos Dante?
<div>TheSod said:Kommer gärna, och tar med LordTengel. Vi kan dock behöva ett hörn att sova i!
Dela säng med den typen? ...visst, varför inte.Dante said:<div>TheSod said:Kommer gärna, och tar med LordTengel. Vi kan dock behöva ett hörn att sova i!
</div><div>Jag antar att ni inte har nåt emot att dela en 140-säng? Då räcker det om ni tar med sovsäckar el. motsvarande.</div>
Så många kommentarer och så lite tid...TheSod said:Dela säng med den typen? ...visst, varför inte.Dante said:<div>TheSod said:Kommer gärna, och tar med LordTengel. Vi kan dock behöva ett hörn att sova i!
</div><div>Jag antar att ni inte har nåt emot att dela en 140-säng? Då räcker det om ni tar med sovsäckar el. motsvarande.</div>
<div>Johoohno said:Hur står sig en halvgammal forumit från Nykvarn med litet register forumsumgänge, som dessutom inte behöver sovplats, på listan?
Det vore underbart, måste förhandla med den fungerande hälften i förhållandet först - ser dock lite mörkt ut just nu tyvärr. Men jag återkommer med ett definitivt ja eller nej om någon dag eller så.Dante said:<div>Johoohno said:Hur står sig en halvgammal forumit från Nykvarn med litet register forumsumgänge, som dessutom inte behöver sovplats, på listan?
</div><div>Eftersom jag, mig veterligen, inte träffat dig tidigare hamnar du på listans övre halva. Ska jag därmed tolka detta som en anmälan?</div>
Då finns det nu en mindre.Dante said:Det finns det.Genesis said:Finns det sovplatser kvar hos Dante?
Weeee! Du kan tolka det som en anmälan. Nu gäller det bara att jag, sambo och barn håller oss friska.Dante said:<div>Johoohno said:Hur står sig en halvgammal forumit från Nykvarn med litet register forumsumgänge, som dessutom inte behöver sovplats, på listan?
</div><div>Eftersom jag, mig veterligen, inte träffat dig tidigare hamnar du på listans övre halva. Ska jag därmed tolka detta som en anmälan?</div>