Jag med!Pilzeman said:Jag vill anmäla mig!
Jag med!Pilzeman said:Jag vill anmäla mig!
Känns lite orättvist (då jag, vad jag förstår, är prio 4..). Men jag gör så att jag anmäler mig nu, så får vi se lite närmare sen om jag ändrar mig.krank said:Så... Enligt vilka principer kommer du att börja kicka ut oss stackars prio 6:are när det börjar bli fullt? Först in, sist ut? Slump? =)
Min gissning är att FiB tar det i turordning, dvs "först anmäld, sist ut" och att en 6 inte kan skuffa ut en annan 6, en 5 inte kan skuffa ut en 5 osv.Sapient said:En annan intressant fråga - om en person skuffas ut, är det då okej för denne att anmäla sig igen och skuffa ut någon annan?
Det tycker jag vore kul...
Det blir ju holmgång med greatswords och höftskynke då, fattar ni väl!!Paxen said:Min gissning är att FiB tar det i turordning, dvs "först anmäld, sist ut" och att en 6 inte kan skuffa ut en annan 6, en 5 inte kan skuffa ut en 5 osv.Sapient said:En annan intressant fråga - om en person skuffas ut, är det då okej för denne att anmäla sig igen och skuffa ut någon annan?
Det tycker jag vore kul...
Min gissning är att Dante gör precis som han vill - i sann diktatorisk anda.!Paxen said:Min gissning är att FiB tar det i turordning, dvs "först anmäld, sist ut" och att en 6 inte kan skuffa ut en annan 6, en 5 inte kan skuffa ut en 5 osv.
Det röstar jag för!solvebring said:Det blir ju holmgång med greatswords och höftskynke då, fattar ni väl!
Det man skulle ha gjort var att skapa ett nytt konto för några månader sedan, vara aktiv på det kontot för att sedan dyka upp på Dancon med lösmustasch och fejka en Amerikansk brytning.anth said:Enda sättet att skuffa undan andra är att komma på ett sätt att höja sin egen prioritet.
(könsbyte - någon?)
Hehe. Jo det vore väll det. Men hur hadde du tänkt ta dig upp till stockholm då? Du håller väll ändå till i Gbg. 4h är lång tid att åka ensam, vad man än kan tala med vore trevlig.Pilzeman said:Äsch också, unfair, jag skulle inte ställt in WRNUcon. Vi skulle suttit där bara du och jag och spelat spel en helg, så skulle jag ptminstone gjort et ärligt försök att arrangera en forumsträff.
Jag vill nog ändå hävda att jag försökte, men att göteborgsforumiter är en lite tråkig samling.