Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.Genesis said:Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.Sia said:Är dock borta den 1:a mars på dagen och kommer först att kunna komma på kvällen eller på söndagen om det går bra.
Men det var inte DanCon, utan extra-DanCon över pingsthelgen förra året.Rymdhamster said:Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.
Jaha, stryk mig från listan i så fall! Synd, för jag hade gärna velat komma men är upptagen den dagen.Genesis said:Det brukar inte vara något spel på söndagen på DanCon. Man packar ihop, kramas och åker hem, mest.
Ah... var det så det va! Då är det bara jag som har blandat ihop saker och ting, förlåt mig!anth said:Men det var inte DanCon, utan extra-DanCon över pingsthelgen förra året.Rymdhamster said:Men sist blev det lite spelande även på Söndagen. Dante spellede Dungeon World. Det var roligt! Men kanske inget man ska räkna med.
Organ said: