Bifur
Veteran
Tar med det i alla fall så får vi se hur intresset ser ut. Med reservation för att jag aldrig SLat detOm du tänker leda barkhäxan så är jag intresserad av att deltaga som spelare.
Tar med det i alla fall så får vi se hur intresset ser ut. Med reservation för att jag aldrig SLat detOm du tänker leda barkhäxan så är jag intresserad av att deltaga som spelare.
Jag är ju ett stort Barkhäxan-fan och skulle inte ha nåt emot att spelaTar med det i alla fall så får vi se hur intresset ser ut. Med reservation för att jag aldrig SLat det
Awakening (inte Ascension) är det jag preppar ändå just nu, så kan nog slinka med så får vi se om det blir nå game av det!Det var framförallt awakening jag var intresserad av, så ta med något lättare att släpa på
CY_BORG!Och säkert något annat som jag missade.
Ajustja.CY_BORG!
Tror inte det spelades in, men förr eller senare kommer en FAQ att dyka upp på hemsidan iaf.Ibland har sådana Q&A-ar spelats in, har jag för mig.
Nån chans att även denna gjordes det och kommer göras tillgänglig?
Eller kan man få en top-5 highlights?
Top 5 från mig som lyssnade:Ibland har sådana Q&A-ar spelats in, har jag för mig.
Och en bonus: Mutant: Chronicles har tydligen typ aldrig haft några mutanter i sig.Eller kan man få en top-5 highlights?
Well... de nämndes i regelboken. Men aldrig någon så central roll man hade kunnat tro baserat på namnet.Och en bonus: Mutant: Chronicles har tydligen typ aldrig haft några mutanter i sig.
Jag tror att de mest nämns i förbifarten, och kanske 1-2 gånger i övriga böcker. Alltid bara liksom "nere i kloakerna sägs det att det bor mutanter" och inget mer.Well... de nämndes i regelboken. Men aldrig någon så central roll man hade kunnat tro baserat på namnet.
Inga biogiganter i grundboken (((((((Ibland har sådana Q&A-ar spelats in, har jag för mig.