Nekromanti Dark Heresy säljer slut innan det släpps

Storuggla

Champion
Saxat från Black Industries hemsida:
We were planning to tell people that the Dark Heresy core rulebook was on sale today, however on the strength of preorders alone we have sold out of the books.

As a result you will not be able to buy Dark Heresy from our Online Store, please contact your local bookshops or gaming stores to see if they have a copy for you.
Det är en försäljningstakt som heter duga! Man får väl skratta sig lyckligt att man förhandsbeställde och fick sitt ex...

Storuggla, looks purty

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Coolt och imponerande

Men ... det är endast BI:s eget lager som sålt slut. Det finns böcker i butikerna! Så skynda, skynda, som min landskapsfrände skulle sagt.

/M

Storuggla

Champion
Re: Coolt och imponerande

Förvisso, men endast i butikerna. Alliance (den stora distributören) har inga kvar. Så ser ni ett ex på en hylla... passa på!

Storuggla, bara och bara

Honken

Hero
Jo, det är ju coolt. Jag vet att redan kring första utgåvan av WHRPG så pratades det om ett 40k rollspel, så man kan säga att det har varit efterlängtat. :p

/Honken

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Honken said:
Jag vet att redan kring första utgåvan av WHRPG så pratades det om ett 40k rollspel, så man kan säga att det har varit efterlängtat.
Trots att WHFRP föregick WH40k: Rogue Trader med ungefär ett år? :gremgrin:

Honken

Hero
Trots att WHFRP föregick WH40k: Rogue Trader med ungefär ett år?
Okej... Låt mig ändra min utsago... På den tiden då JAG spelade WHFRP som mest, och det visade sig att det var en en hit så var det prat om ett 40K rollspel...

/Honken

Johan K

Gammal & dryg
Å´jädrar !! :gremgrin:
Det var fasen inte ilal !! Hhar nått linande hänt förut ?