..and there was much rejoicing! You go girl!
Jag tänkte tom ta och se om jag orkar sortera mina minis ikväll och därav kunna svara på alla meddelanden från folk som vill byta och ha sig.
Jag ser tokigt mycket fram emot WotDQ-setet. Tyvärr vill jag veta alla stats så jag kan gå in och runka på toaletten. Dom finns ju inte än ._.
Lirade igår för första gången på länge. Epic istheshit. En liten dum grej var att vi inte tog tid. Med Arcane Ballista, Epic Shuluth och 2 Beholders så tar det stört lång tid. Närmare tre timmar satt vi nog.
Jag lirade:
Couatl, Cleric of Dol Arrah, Mounted Paladin, Epic Rikka, Arcane Ballista, Marut, Mephling Pyromancer, Cleric of Moradin
Alvar lirade:
Epic Shuluth, 2 Beholders, War Troll, Dark Naga, Skeletal Legionarie, Kobold Soldier, Emerald Claw Soldier
Alvar slår kasst på Beholderslag i början, jag slår kasst på attackerna. War Troll går ner och det ser nästan ok ut. Men Rikka och Dol Arrah blir stunnade följt av att Paladinen missar ett Flesh to Stone-slag och Marut ett slow-slag. Då ser det illa ut. Alvar är fast besluten om att lägga Slow (åtminstone) på Rikka som svarar med att klara kring 20 slow-slag (DC 19 och hon har lvl 12) och ett par Flesh to Stone-slag. Slide-slagen missar hon dock. Matchen är dock över. Couatlen gjorde 6st Snake's Swiftness, 1 utan Beholder-insyn som missade och 4 av de andra missade pga beholders. Den som gick in missade träffslaget.
Det var toktufft att lira igen iaf, men tidsgräns på en timme är skiten(TM).