Nekromanti De är läääskiga!

Hjalle

Swashbuckler
Dags för dagens rundtur på (*älska*) Drunoks Drängar (*älska*) - och vad ser man? Scheisse, vad rädd jag blev. Chockerande. Aprilskämt borde förbjudas... ,-)

Förresten, håll ögonen öppna. Sidan uppdateras snart! :gremlaugh:

-Hjalle, välinformerad bidragare.

Jag får väl vara ärlig och säga att jag nästan gick på det där. Tack för att du avslöjade dem Hjalle.

/DT - Har nog gått fler aprilskämt utan att veta om det :gremblush:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Lysande!

Hehe, jag måste säga att det faktiskt var ett rätt snyggt aprilskämt. Hade jag inte blivit förvarnad hade jag nog gått på det och det med glädje. Som sagt, snyggt skämt. En eloge till drängarna. :gremsmile:

Eleas

Hero
Aprilskäms på er!

Kul att folk uppskattade inlägget. Men efter alla galenskaper som dykt upp på forumet var vi rädda att det skulle uppfattas som tamt... :gremlaugh:

Nä, ska sanningen fram var det lite snopet att vi i år igen var såpass sena att reagera. Själva inlägget skrevs skyndsamt ihop av oss mellan Halo-matcher... och blev klart sisådär 23.30. :p

Men i varje fall behöver ingen oroa sig. Vi drängar kommer städse att dväljas på något avlägset hörn av etern. Följ bara okvädningsorden och odörerna, så kommer ni nog rätt. För ärligt talat, vad man än säger så är det rätt givet att vi inte startade sidan med någon som helst ekonomisk baktanke. Vi har bara turen att kunna gå via Internet, och att folk därmed kan titta på den i större utsträckning. I mångt och mycket är den inte mer än ett fansin... som består av en enda utgåva... som växer... ehm...

Det fanns dock en smula sanning bakom orden vi skrev - den nya servern har gått rätt trögt, av diverse skäl. Jag hoppas kunna besegra min egen lättja än en gång, men CMS är rätt irriterande. Om någon vet hur man filtrerar Word-specifika tecken, så skulle jag uppskatta lite tips. Då slipper jag gräva...

--Björn, trött på att vända jord på åkern

GoblinGurra

Swordsman
Aprilskämt borde förbjudas... ,-)
Skaffa en lillasyster som hela 1 april drar dåliga aprilskämt som "kolla en älg!". Om du gör det blir du ganska snabbt immun mot aprilskämt.

Hjalle

Swashbuckler
Äh, jag har en pappa som perfekt uppfyller den rollen.

-Hjalle, har lillasyster också.