Aprilskäms på er!
Kul att folk uppskattade inlägget. Men efter alla galenskaper som dykt upp på forumet var vi rädda att det skulle uppfattas som tamt...
Nä, ska sanningen fram var det lite snopet att vi i år igen var såpass sena att reagera. Själva inlägget skrevs skyndsamt ihop av oss mellan Halo-matcher... och blev klart sisådär 23.30.
Men i varje fall behöver ingen oroa sig. Vi drängar kommer städse att dväljas på något avlägset hörn av etern. Följ bara okvädningsorden och odörerna, så kommer ni nog rätt. För ärligt talat, vad man än säger så är det rätt givet att vi inte startade sidan med någon som helst ekonomisk baktanke. Vi har bara turen att kunna gå via Internet, och att folk därmed kan titta på den i större utsträckning. I mångt och mycket är den inte mer än ett fansin... som består av en enda utgåva... som växer... ehm...
Det fanns dock en smula sanning bakom orden vi skrev - den nya servern har gått rätt trögt, av diverse skäl. Jag hoppas kunna besegra min egen lättja än en gång, men CMS är rätt irriterande. Om någon vet hur man filtrerar Word-specifika tecken, så skulle jag uppskatta lite tips. Då slipper jag gräva...
--Björn, trött på att vända jord på åkern