Nekromanti De måste stoppas!

Selly

Level 5 Laser Lotus
Urrrh… >_<

Live action är väl illa nog, men ”Directed by Michael Bay”? Arrrgh! Pearl Harbor! Armageddon! I say again: Arrrgh! >_<

Rising

Vila i frid
Nä, den här ser jag faktiskt fram emot. Transformers är en licens som mot alla odds faktiskt har tagits om hand förvånansvärt bra genom åren. Det har ju kommit både dataspel och nya tecknade avsnitt som varit bra resp. helt okej. Dessutom borde det vara i det närmaste omöjligt att misslyckas med att ge robotarna samma personlighet som vi kommer ihåg dem som (vilket annars brukar vara det de här projekten faller på (Daredevil och Elektra, exempelvis))

Om jag vore en transformer så skulle jag vara en som kunde förvandla mig till en dildo. Hey, det spöar långtradare, iaf.

Selly

Level 5 Laser Lotus
Dildorobotar.

”Om jag vore en transformer så skulle jag vara en som kunde förvandla mig till en dildo.”

Det dyker upp en sån i slutet på den här filmen. Helt oväntat. Resten av den är dock så vämjeligt vidrigt tråkig att det är sanslöst. Still, if I hadn’t seen that movie, my life might not’ve been what it is today. ¬_¬

Big Marco

Läskig
Re: Dead or Alive

Jag gick och dog efter slutet på DoA - den första.

Det slog mitt favvohatobjekt Steven Seagals "What does it take to change the essence of a man?"

Johan K

Gammal & dryg
Det är ju inte utan att man väntar med viss förskräckelse över denna film... Vet inte hur jag skall tackla detta..
Ska bli intressant att se hur de gör denan film.

PAX

Jordisk Äventyrare
Deras avkomma måste stoppas... Gunhed Go Ahead...

Hade hellre sett en nyfilmatisering av Gunhed med omarbetat manus. Men så har jag ju heller inte varit någon fan av Transformers.

Edit: Gunhed låg även som grund till FLA's musikvideo Mindphaser.

Ackerfors

Alas, your rapids!
...I munnen!

Tja, den där bilreklamen för Citroën... Renault... Peagaut (Hur i helvete stavas skiten? Jävla franska hoppetossar! )... Whatever... Den reklamen med bilhelvetet som dansar. Den är ju rätt ball. Får vi en blandning av Transformers och Dirty Dancing kan det nog funka.