Pinkerton ägs ju av svenska Securitas så känns naturligt att svenska rollspelsföretagen ska ta efter Wotc därShit vad ni alla kommer bli besökta av Securitas snart.
Pinkerton ägs ju av svenska Securitas så känns naturligt att svenska rollspelsföretagen ska ta efter Wotc därShit vad ni alla kommer bli besökta av Securitas snart.
Cowbell: The Really Exploring The Spacening ?!
Idag såg jag den potentiella logotypen för Kranks ”hemliga” projekt delas i mitt FB-flöde.
För mig är det fortfarande det. Jag har inte tillgång till Dantes fb-flöde (än) och om jag skulle ha det hade jag inte vetat vilken av alla hundratals logotyper som antagligen passerar där dagligen som skulle vara kopplad till kranks hemliga projekt.ah men! Då är det väl inte hemligt längre1+!?
För mig är det fortfarande det. Jag har inte tillgång till Dantes fb-flöde (än) och om jag skulle ha det hade jag inte vetat vilken av alla hundratals logotyper som antagligen passerar där dagligen som skulle vara kopplad till kranks hemliga projekt.
View attachment 12574
Jag tror att @krank utvecklar en Rotsystem-modul till Zuckerbergs Metaverse. Med ankor.
om jag skulle ha det hade jag inte vetat vilken av alla hundratals logotyper som antagligen passerar där dagligen som skulle vara kopplad till kranks hemliga projekt.
Det finns en musikkoppling förresten.
Idag såg jag den potentiella logotypen för Kranks ”hemliga” projekt delas i mitt FB-flöde.
Loggan verkar inte vara postar av krank på sitt egna flöde.
Eller så har han gjort det men begränsat så att jag inte kan se den posten.
Loggan verkar inte vara postar av krank på sitt egna flöde.
Eller så har han gjort det men begränsat så att jag inte kan se den posten.
Frimurarna: the role-playing gameInte jag heller... Det är uppenbart att det finns en kabal av sammansvurna konspiratörer som håller oss vanligt folk utanför sin inre cirkel...
Frimurarna: the role-playing game
Det finns inga bevis för att han var det.Walt Disney var ju frimurare så kopplingen till ankor blir bara starkare
Hmmmmm ... vete fan om krank kommer att döda mig för det här, men här är en ledtråd och ett villospår på samma gång!
View attachment 12436