Nekromanti De tappade intresset!

Legioth

Swordsman
För ca en vecka sedan var hela min spelgrupp så på G med att göra en rollspelssida, men nu plötsligt verkar det som om jag är den enda som vill göra en.

De har plötsligt blivit ett gäng små pessimister: "vad skulle det vara för idé med det...", "hur många skulle besöka den???", "wow, det skulle bli den nya rollspelsportalen, heheheh" osv.

Vad skall jag göra för att fixa en sida nu? För ensam tror jag inte att jag orkar skriva allt material. Jag har nästan en färdig layout, men det är somsagt innehållet som fattas.

Hur skall jag få den att tro på vår idé igen???

Legioth - Kanske en ny webmaster

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag känner medlidande för dig. Sådant du berättar om är alltid tråkigt.

Frågan är bara. Vad har ditt inlägg med DoD att göra.
No Offence

//Martin

Johan K

Gammal & dryg
Kan du inte locka dem med olika saker.
T. ex att lägga upp den på olika sidor, göra grymmepr-åp sidor som den här... osv.

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>

Runde Rolf

Swordsman
Tappa inte hoppet!

Jag och Sitor här på forumet har för inte så länge sen startat en DoD6 sida, faktiskt den första inofficiella renodlade DoD6 sidan i världen! Vi hade varken då eller nu någon större kunskap om "sidmakeri" men med hjälp av diverse snälla webmasters så har vi nu fått i gång något som faktiskt kan kallas hemsida. Vi har flera besökare per dag(vet dock ej hur många) och ligger någorlunda högt upp på topptios lista över rollspels relaterade sidor. Men hur gick det till? Jo allt som vi har gjort har vi tyckt att det är kul! Så enkelt är det, du kan inte tvinga dina kompisar att tex. rita 50 plater till Lördag(Hej Sebbe /images/icons/wink.gif) för då kommer de bara tycka att det är tråkigt. Men gillar de att skriva material så är det ju bara för dom att göra det så kan man lägga upp det på en halvtaskig sida som senare utvecklas. Du kan ju ta våran sida som exempel då komemr dom nämligen med 100% säkerhet att säga: Vi kan bättre än det där!

Jaja jag är trött....

<A HREF="http://www.spelaroll.net/svultnasvinet" target="_new">http://www.spelaroll.net/svultnasvinet</A> runderolf@hotmail.com

Mutant

Warrior
Re: De tappade intresset![OT]

Du har en finns en poäng i det du säger Yassilus.
notera detta är OT!

First i was blind, now i can see.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag vill absolut inte vara elak, men det är frågan om vi behöver ytterligare en halvkass rollspelssida som aldrig uppdateras. Om de nu är så omotiverade att det inte vill starta en egen sida så är det kanske bättre att ni inleder ett samarbete med en redan befintlig sida.