Nu vet jag inte vem som har skrivit texterna, men det är antagligen Shane.. Han är en skön typ och hängiven sina fans, men än mer sitt rollspel som han en gång helt plötsligt spånade fram och tyckte var en brilliant idé att göra ett rollspel om.. Har snackat lite med honom på forumet.. Tycker han har en skön stil när det gäller rollspel..
Ett rollspel ska göras för att spelas och man ska inte lura på folk moduler.. Jag vet att han skickat pdf-böcker till folk som klagat på forumet (som då fanns på
www.gamingoutpost.com innan de började ta betalt) om att böcker var trasiga och varje gång de släppt någon ny regel i en sourcebook så har han även släppt det på hemsidan.. Det är
så rollspelsskapare ska vara.. Inte försöka lura, utan hjälpa sina köpare.. Pinnacle har nog den bästa servicen jag stött på (fast jag har bara handlat från 3-5 rollspelsbutiker)..
Som jag har förstått det när jag läst
här så är Deadlands: Reloaded ett släpp som har med
allting som Shane ville Deadlands skulle vara från början.. Det har med reviderade regler (för Deadlands första var ingen höjdare) och hela tidslinjen för världen.. Han har inte haft kontroll över allt och Deadlands har vuxit i en liten annan riktning...
Nåja, kontentan är att det enda man behöver köpa är den boken och då får man med
allt..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som direkt tänker skaffa boken