Nekromanti Defensiv

Helmgast
Hur går det med Offensiv? Uttjatad fråga, men den skulle ju tryckas i maj. Blir det ny deadline?

-Fyrtiotvå, sade Djupa Tanken i oändligt, upphöjt majestät.

Emil

Hero
Hur går det med Offensiv? Uttjatad fråga, men den skulle ju tryckas i maj. Blir det ny deadline?

Ähm, ja, det finns ingen officiell deadline, så att du kan ju inte klaga på att den blivit försenad... Men Offensiv håller fortfarande på att layoutas. Dock är Calle pappaledig just nu, så vi får snällt vänta vidare.

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.alfaweb.nu/eonse" target="_new">http://www.alfaweb.nu/eonse</A>

duvan

Warrior
Re: När äppelträden blommar

Med risk att verka negativ så tror jag att något kommer att krångla så att det blir annu mer försenat och eftersom Neogames ska ha semester så blir förseningen ännu längre.
Så det kommer i September.

Duvan som tror på Murphys lag.

Maggan

Swordsman
Murphy har har haft rätt...

...angående offensiv de senaste 7-8 åren...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

G

Guest

Guest
Re: Vad innebär Murphys lag?

typ att om något kan gå fel så gör det det... typ mackan faller alltid med smöret ner... :C) det finns en massa sådan saker som gå under murphy lagen... om du ställer dig i en matkö så ställer du dig bakom den med mest varor och långsammst kö. bilkön jämmte dig åker alltid snabbare än din... ja en massa sånt stuffs iaf...

Mvh h[-å]

smaffy

Hero

jag läste en tuff sak som hawkin hade skrivit.. nåt om den kosmiska tidspilen, att allt hela tiden "förfaller" till energi. översätter man det till ord blir det "allt kommer oundvikligen gå åt helvete!"

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Vindhand

Myrmidon
Re: Vad innebär Murphys lag? [NT]

Jag tror mest på den <a href="http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/Murphy's-Law.html">definition</a> man finner i The Jargon File...

smaffy

Hero
Re: SNAFU [ot]

mmm.. just det.

[VARNING!! tänk inte! låt någon annan tänka åt er! VARNING!!]

Kavorka

Veteran
Re: Murphy har har haft rätt...

..vid det här laget har väl alla lärt sig att spela utan den hemska offensiv-modulen. Jag menar: hoppas att den aldrig kommer får då måste man ju börja tänka själv...

Nalle med AK4

Swordsman

Vart kan det annars gå? Värden blir ju inte bättre och bättre precis...Hoppas det iallafall blir cyperpunk verklighet i framtiden. Då ska jag köpa en avsågad hagelbrakare. Har alltid velat ha en sån :D
Nalle

My future's determined by thieves, thugs and vermin.

Nalle med AK4

Swordsman
Re: SNAFU [ot]

Det låter som amerikanska snutfilmer...såg på Die Hard tvåan i eftermiddags. Där svär de som in i helvete. Fast den borde alla ha sett. Och alla vet redan vad FUBAR betyder, vad?
Nalle

Nalle med AK4

Swordsman
Re: Murphy har har haft rätt...

Jag säger som jag brukar: Eftersom offensiv är så sen är den väl antagligen bra. Eller så har de där på neogames slöat med den (mer troligt). Hoppsan glömde att det var deras sida.
Sorry grabbar(och tjejer), ni portar mig väl inte nu?
Nalle

Maggan

Swordsman
Re: Nu står äppelträden i full blom

Jo, men i storstäderna kan man aldrig lita på att det stämmer... /images/icons/wink.gif
Räkna efter landsbygden istället... Här i Värmland blommar de inte... än... vad jag vet...

->>Magnus<<-

"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."

Vindhand

Myrmidon
Re: Nu står äppelträden i full blom

Eh, påstår du att våra äppelträd skulle gå fel? Det är ett hårt liv för äppelträd i storstaden, de har inte råd att gå fel. /images/icons/wink.gif