Defiance ja. Efter att ha hört talas om det i slutet av förra året har jag velat spela det, men efter att ha fått höra en del skit under betan.. Jag var lite tveksam. Men MMO är ovanligt till konsoler, och speciellt 360 och därför kände jag det som min mission att låta min R2-D2 få den i present och.. Jag är fast.. Iaf vad jag känner just nu efter ett par timmars spelande.
Då är ju frågan, är jag ensam här i forumet att spela Defiance på 360, eller är det andra som är lika stora våghalsar som jag? Och vad tycker ni om spelet, ni som har spelat längre fram oavsett plattform?
Sätt gärna spoilertags om det är saker längre fram då jag iaf inte kommer spela igenom det på ett par dagar (även om det bara är max 10 h spel just nu)
Då är ju frågan, är jag ensam här i forumet att spela Defiance på 360, eller är det andra som är lika stora våghalsar som jag? Och vad tycker ni om spelet, ni som har spelat längre fram oavsett plattform?
Sätt gärna spoilertags om det är saker längre fram då jag iaf inte kommer spela igenom det på ett par dagar (även om det bara är max 10 h spel just nu)