Nekromanti Dem Rulez!

Azagthoth

Myrmidon
Re: FAQs har för ovana att gå olästa

Numera får man ingenting mer än ett kort meddelande om att någon med ip-adress XXX har registrerat användaren "Y" och att lösenordet är ABCD.

Innan man registrerar sig är det dock en annan femma, då får man läsa igenom denna text:

http://forum.rollspel.nu/newuser.php?Cat=

Kanske skall vi även skriva in att alla bör läsa igenom FAQ (eller Hjälp/Frågor som den numera heter)?

Ymir

Liten kantbaron
Re: Goda idéer

Jodå, och det är helt klart en idé vi ska överväga. Någon kom med ett förslag om att limma fast en tråd med förhållningsregler högst upp på forumlistan, något jag förmodligen kommer att göra. Betydligt smidigare och mer pedagogiskt, i mitt tycke. Har också utsett ytterligare en moderator, som synes ovan.

Trots att den här tråden börjar gå åt OT- eller rollspel.nu-forumet-hållet uppskattas era tankar och förslag, men...se ändå upp med OT:n.

- Ymir, planerar

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Goda idéer

Jodå, och det är helt klart en idé vi ska överväga. Någon kom med ett förslag om att limma fast en tråd med förhållningsregler högst upp på forumlistan, något jag förmodligen kommer att göra. Betydligt smidigare och mer pedagogiskt, i mitt tycke. Har också utsett ytterligare en moderator, som synes ovan.

Jo, jag tycker också det verkar bättre med klistrade meddelanden. De är lite mer iögonfallande på något sätt.

Bra val av ny moderator! Tror det kan behövas...

Trots att den här tråden börjar gå åt OT- eller rollspel.nu-forumet-hållet uppskattas era tankar och förslag, men...se ändå upp med OT:n.

En förbättring av Eon-forumet behövs verkligen, men som sagt, det är på fel ställe. *lägger ner det här nu*