Re: hemska tanke. OT så det förslår
Och vad ska herr Dante ha på sig? *nyfiken så det r äckligt*
och apropå det där med giftermål och sånt, maken och jag firade tioårig bröllopsdag den 13 Maj och det som slog ihop oss var just det Rollspel... ni som har kvar edra gamla nummer av Sinkadus kan leta upp nummer - ja tusan om jag minns vilket nummer. Hm vi gifte oss 1993, förlovade oss den 13/12 1992 och möttes sålunda först gången någon gång i början av 1992 - sålunda bör spelgruppsefterlysningen varit ute i slutet av 1991 början av 1992. Nåja... mycket ot. Det slutade i alla fall med äktenskap... =) Är det någon som kan tala om vilket nummer av Sinkadus jag efterlyste folk i?
För att återkomma lite till ämnet... jag menar typ
B) om rollspel blir vuxet ska jag genast sluta... menar ju på att jag inte vill vara vuxen om man inte får träffa och älska folk på samma sätt längre... typ ah, ni vet... det är ett bra sätt att umgås. =) Det får inte bli för gravallvarligt juh
A)Jag kommer definitivt inköpa boken som tråden avhandlar. Den är den mest gosiga litteratur jag vet för närvarande (sedan må ni spy galla över mig för att tycka det) Jag är inte ensam i familjen att vänta på den, maken och mina bröders barn väntar ivrigt. För att inte tala om min egen mor (65-årig änka... någon som har en gammal gubbtjuv med glimten i ögat därhemma? =)) som sittet på nålar - hennes kommentar: Varför släpper de inte talboken samtidigt? Hon har lite svårt att läsa mor... vilket leder till högläsning - min arma röst.
Nåja... det var väl allt.