Nekromanti Den fulla trukhen *hick*

DAKRilla

Hero
Meh! Strunta i den hädaren! Fram med reglerna![NT]

NT = No Text (Ingen text)

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Meh! Strunta i den hädaren! Fram med reglerna!

Jaja, fast jag måste redigera skiten först. Det är 40 sidor.

Det kan ta ett tag, men jag LOVAR att sätta igång idag (ej lovat att det blir klart idag dock)!

(fast de utlovade kartorna ser ni nog inte röken av för jag har inte tillgång till iPhoto Express längre som jag gjorde de i, och jag vete fåglarna vart den där lilla lappen med hur inställningarna skulle se ut har tagit vägen... jag ber om ursäkt för det, jag ska sluta lova saker :gremfrown:)
[EDITED] (Jooohoo! Jag hittade inställningarna på en gammal gul sån där klisterlapp och iPhoto Express kanske finns kvar på nån CD - räkna inte med för mycket dock)

DAKRilla

Hero

"Det är 40 sidor."

40 SIDOR!! GAHHH!! Kommentar känns överflödig!

P|uT0NiUm

Swashbuckler

Okej, tappa inte förståndet nu :gremwink: så nördig är inte ens jag. Jag har bara sattit mig ned med varje regel och skrivit en utförlig förklaring så att ingen, någonsin, ska kunna missförstå den. Ofta med exempel.

De längsta reglerna tar 1-2 sidor, för en regel (tror det finns 3-4 sådana). Men det är ganska mycket ändå :gremcrazy:. Hehe, ett word-dokument som tar 320 kb...

DAKRilla

Hero

Nörd? Fuck no! Du är messias! Eller nå.

Zalpurgius

Veteran
Re: Förslag på ändring

Jo du...det kan vara en bra liten regel, men det är inte så ofta en rp el slp har över 20 i något attribut, eller? visst, Trukher på TÅL, STY och vissa andra raser. Men men...jag kör ialf inte med att få över 10 från början.