Nekromanti Den nya sommarplågan.

Blasphemy

Swashbuckler
Det börjar lida mot vår. Och med vår så kommer sommaren. På sommaren har alla på sig mindre kläder och man halkar inte omkring på snö och is. Därför tycker jag att sommaren är bra.

DOCK! så kommer alltid en horribel sommarplåga på radio med sommaren - man tvingas se slemmiga artister hoppa runt till töntiga låtar. Detta år har jag dock en önskan: Kan man inte få se nedanstående låt som sommarplåga?

http://www.kontraband.com/show/show.asp?...Keywords=lotion

'It rubs the lotion on it's skin - Or else it gets the hose again'

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Fasen, musiken var ju skitbra. Snyggt proddat, bra sång hela skiten... texten dög väl nänstan hela vägen (för när han skulle börja slänga in extrasakerna som "f***ing basket b*tch" som jag reagerade på att de hade börja sunka till sig)... men! Vad tusan är videon ihopklippt från? Jag har ju för tusan sett det där... är det en film eller en nåt avsnitt av en TV-serie? Kan inte placera det... störigt.

Ulfgeir

Swashbuckler
Vad tusan är videon ihopklippt från? Jag har ju för tusan sett det där... är det en film eller en nåt avsnitt av en TV-serie? Kan inte placera det... störigt.
Tja vekar ju vara åtminstone kraftigt inspirerat av "När lammen tystnar". Var för länge sedan jag såg filmen för att komma ihåg om det är direkt snottat därifrån eller ej.

/Ulfgeir

Blasphemy

Swashbuckler
Det är direkt snott från filmen "När lammen tystnar". Att han säger "f***ing basket b*tch" är att Buffalo Bill freakar ut (mer än vanligt då) och ropar det åt henne. Jag menar. Kan man inte hota sitt offer med vattenslangen så får man ta till svärord.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Det är direkt snott från filmen "När lammen tystnar".
Det var som tusan... jag som hade för mig att jag inte sett den...? Straaaange. :gremshocked:

Johan K

Gammal & dryg
Kan man inte få se nedanstående låt som sommarplåga?
Irp !!
Tropr de flesta skule sätta i halsen om denan låt blev en sommarplåga. Om inte anant så skulle folk ha en hel massa att pratoa om, om det blebv en sommarplåga... :gremtongue: