...är typ dom där 5-åringarna som lätt tar sig in på bio och så i vuxnas sällskap... Usch vad jag och en kompis störde oss på dom. Dom skrattade åt allt och satt rakt framför oss... Jar Jar Binks förstör människoliv...
->>Magnus<<-
"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
Som vi alla vet betyder 'jar' kruka/burk. Inte nog med det i uttrycket 'jar on' betyder det att stöta, irritera. Jar Jar blir alltså irriterande i kvadrat /images/icons/wink.gif
Och det sammanfattar i stort sett vad jag tycker om honom.
Hasse
"Begin at the beginning and go on till you come to the end: then stop."
Det är också så att jar på ryska betyder värme eller värmande. Detta skulle kunna översättas till att Jar-Jar är en mycket godhjärtad varelse... fast vete fan om George Lucas kan ryska...
/G.T. - Once You've met me, You remember my name...
Jag undrar vad han kommer att följa: Fansen som vill att ar Jar ska dö i nästa film, eller dom elefant stora pennighögarna han får in genom att låta honom vara kvar och gör Star Wars-konceptet till barnprogram...
->>Magnus<<-
"If i´ll ever meet you, i´ll control alt delete you..."
Darth Maul måste ju komma tillbaka... Notera hur Luke fick sin hand replikerad i slutet av Empire Strikes Back. jag är säker på att den teknologin fanns redan vid tiden för Episode I... kort sagt, Darth Maul får en ny nederdel!
/G.T. - Once You've met me, You remember my name...
Fett är klart cool, men han dog rätt nesligt i Return of the jedi, om man enbart ska anse filmerna som officiella. Personligen tycker jag att han blir mer intressant i serierna om honom, och i Dark Empire...
Re: Den schönaste Star Wars-karaktären är:[lite ot
Det är sant att Bobba Fett och Darth Maul har rätt mycket gemensamt. De är lika talföra, lika anonyma och så, Varför är då Bobba Fett så mycket coolare? Kan Krille ha rätt? (Hänvisning till tidigare diskussion)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.